Olching

Reviews over Olching

prima camping

Ellen,
    1-9-2017

wij hebben hier een week gestaan. Omdat we een week bleven kregen we een mooie ruime plek voor onze caravan met voortent en konden we met gemak nog een tentje erbij zetten. Voor ongeveer 40 euro per nacht (incl douchemuntjes) stonden we hier met 4 volwassenen. We hebben München bezocht, wat een leuke stad, en zijn naar Dachau geweest. Met de auto naar het station is goed te doen, 1 keer met de taxi vanaf het station naar de camping, dat viel qua prijs ook enorm mee (ong.11 euro) Het sanitair was goed verzorgd en ondanks dat de camping bijna elke nacht vol stond heb ik nooit ergens hoeven wachten. Restaurant 1 keer bezocht, prima eten voor weinig geld, erg aardige mensen. Voor kleine kinderen is hier niks te beleven maar wij hebben hier een prima week gehad...een aanrader als je München wilt bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gastvrij en schoon

De Langen,
    24-8-2017

Ampersee is een ideale en rustige uitvals basis voor een paar dagen München en omgeving. Bij aankomst tijdens de middagrust gastvrij ontvangen. Mochten alvast een plekje uitzoeken en installeren , inchecken kon altijd later wel. Zeer vriendelijke mensen. Mooie plekken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping voor doorreis

Monique,
    7-8-2017

2 nachten verbleven op doorreis van Kroatië naar Nederland. Sanitair netjes, leuk terras, ligging rustig, geluid van de snelweg dichtbij hebben wij niet al negatief ervaren. Wij zouden volgend jaar weer terug gaan ivm prima ligging tov bezoek München met de trein en bezoek concentratiekamp Dachau ook zeker de moeite waard. Vriendelijk ontvangst.

Gereisd met partner in augustus 2017

Toffe plek als doorreiscamping

An Bollaerts,
    19-7-2017

Zeer vriendelijk onthaal, dichtbij Dachau (met fiets ongeveer 10 km). Openbaar vervoer naar München; praktisch en goedkoop. Heerlijk meer om in te zwemmen en om te snorkelen. Lichte hinder van autosnelweg; je verblijft best op de rechterkant van de camping. Daar zijn de plekken ook groter en is er meer groen. Sanitair is tiptop.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie praktische camping

HS1984,
    6-8-2016

Mooie camping vlakbij Munchen. Zeer vriendelijk ontvangen op de camping. Ideale camping om bv. een bezoekje te brengen aan kamp Dachau of Munchen.

Gereisd met partner in juli 2016