Ohrenbach

Reviews over Ohrenbach

Absolute aanrader

Tom Mulder,
    12-8-2015

Het huisje is werkelijk van alle gemakken voorzien. Het is schoon en ook lekker koel. Frau Zink is een bijzonder goede gastvrouw en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Wij hadden onze hond bij ons en die had een prachtig wandelgebied tot zijn beschikking op twee minuten van het huisje. Rothenburg ob der Tauber is op tien minuten rij afstand en dat plaatsje is het absolute hoogtepunt op de Romantische Strasse. Samen met Wurzburg (de residentie!) en Slot Weikersheim. Voor kids is het wildpark in Bad Mergentheim een echte aanrader. Wij hebben het heerlijk gehad de week dat we er waren en kunnen Ferienhof Zink van harte aanbevelen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

we gaan naar irene en iedereen is blij!

c. vandehaar,
    16-10-2013

ferienhof zink, het is er geweldig, wij komen er al jaren, met zijn 2en, en de teckels, met kinderen en kleinkind. mijn kleindochter heeft haar eerste stapjes gezet bij irene, de teckels genieten er samen met timo, kleindochter geniet van de geiten en de hazen, wij van de bbq op de weinberg. eigenlijk een geheim tip, bij irene en willie voel je je thuis, eet mee uit de tuin, drink een glas wijn van de weinberg. het huis is schoon, warm en gezellig. de prijs is zeer aangenaam en in de omgeving valt het een en ander te beleven, kortom een klein paradijs!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Leuk vakantiehuis bij een boerderij

Cruyshoeve,
    17-9-2013

Het is een mooi oud vakwerkhuis. Er zijn een 6 en een 4 persoons woning. Allebei met veel zorg en liefde ingericht. Alles is aanwezig voor een fijne vakantie. Prima bedden en een mooie badkamer. De omgeving is erg mooi. Het Taubertal en de Romantische Strasse liggen dichtbij. En ook het Stadje Rothenburg ligt op een steenworp afstand. Het ligt in een rustig dorpje. Geen winkels, maar wel een prima Gasthof is er.

De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk. In de schuur staan een groot aantal fietsen voor vrij gebruik. Kinderen kunnen zich er prima vermaken. Wil je iets hebben of weten je vraagt het maar. Prima vakantieadres. Alles is super schoon. Poetsen is een hobby van de eigenares lijkt het wel.

Een aanrader om eens heen te gaan.

Gereisd anders in augustus 2013