Weer vandaag10°-2°
8,2

14 reviews over Camping Knaus Campingpark Frickenhausen in het Nederlands

We werden geplaatst tussen een aantal vaste staanplaatsen. Op verzoek tegen meerprijs met zicht op de rivier. Wel aardige mensen om ons heen tot het weekend toen onze vaste achter buren langskwamen voor het weekend. Toiletgebouw. Lag centraal doch vrij ver van onze locatie. Wel schoon en netjes. WiFi mogelijk via hotspot. Meerprijs en steeds weer moeten inloggen. Tour en F1 konden niet via WiFi. Grr. Op deze camping zeker twee teken met besmetting opgelopen. De buurvrouw waarschuwde er al voor. Campingwinkel zeer beperkt Tarieven best wel pittig. Douche gratis. Kamperen voor jeugd op een eiland. Best gevaarlijk met rondom water

Gereisd met partner in augustus 2018

Schoon maar veel te duur

slot,
31-7-2018

Camping is te duur voor wat je ervoor krijgt. Wifi kost 4 euro per dag.

Gereisd met partner in juli 2018

Mooie parkachtige camping

25-7-2017

Mooie parkachtige camping. De prijs/kwaliteits verhouding aan de hoge kant. Goed restaurant.

Gereisd anders in juli 2017

Prima camping op doorreis

Gerben,
22-7-2017

Wij hebben hier onderweg naar Italië één nacht mogen verblijven.

Prijs kwaliteit echt top! Bediening restaurant erg slecht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima doorreis camping

nicohoekstra
21-8-2016

Deze camping lijkt ooit opgezet te zijn met grotere ambities dan men tegenwoordig heeft. Het enorme (beetje oostduits aandoende) campinggebouw beschikt over royale en nette faciliteiten. Maar midden in augustus was de bierstube kennelijk voorgoed gesloten. Hetzelfde geld voor het openlucht theater waarin wij geen activiteiten hebben bespeurd.

Alles wat je nodig hebt is aanwezig op deze camping, inclusief klein zwembadje en redelijk restaurant, maar alles voelt (ondanks de ruime opzet) ontzettend kneuterig. Zo kun je in het winkeltje niet veel meer krijgen dan bier en wijn, en moeten broodjes besteld worden. Ben je op je doorreis te laat om broodjes te reserveren, dan heb je dus gewoon pech. Het restaurant accepteert alleen contant geld en de dame achter de receptie leek de moed een beetje te hebben opgegeven.

Neemt niet weg, dat dit een heel mooi aangelegde camping met royale plaatsen is. Je komt hier voor de rust of vanwege de doorreis, niet voor de levendigheid.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Op heen en terugreis op deze camping gestaan. Vriendelijke personeel. Sanitair wordt gemoderniseerd. Ziet er wel schoon uit. plaatsen zijn relatief klein, voor doorreis niet zo belangrijk maar voor langere vakantie wel. Weinig privacy omdat het geen afgeschermde plaatsen zijn. Vanwege korte verblijf geen beoordeling van andere aanwezige voorzieningen.

Gereisd met partner in maart 2016

goede camping op privacy na.

Mario Marijnissen
26-6-2014

De camping ligt in een mooie omgeving. Als alles vol staat en dat is zeker zo in de zomer en Duitse schoolvakanties, heb je geen privacy omdat de plaatsen alle inzicht laten bij de buren. De mensen gaan er wel erg netjes mee om. Er is internet voor 3.7 euro in de caravan/camper beschikbaar. Vriendelijk personeel. Op enkele kilometers van het middeleeuwse plaatsje Ochsenfurt, erg mooi!

Gereisd met partner in juni 2014

Doorreis camping met een plusje

Yvette
31-8-2013

Aangekoppeld overnachten.

Personeel uiterst correct, vriendelijk en behulpzaam. De organisatie klopt hier

Sanitair gedeeltelijk verouderd, maar wel schoon. De toiletten zagen er stukken beter uit, dus dit bied hoop voor een renovatie beurt voor de rest.

Niet heel goedkoop, maar alles is correct

Wellicht op een volgende reis blijven we een nachtje extra voor het stadje en omgeving.

Camping restaurant is betaalbaar, en serveert simpel en typisch Duits eten, beperkte kaart

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Goede ligging voor passanten. Sanitair is slecht.

Marianne Mekenkamp
18-8-2013

De ontvangst is allerhartelijkst! De ligging is voor passanten prima. Je kunt de caravan aangekoppeld laten. Het restaurant op de camping is niet geschikt voor vegetariërs. Er zijn op loopafstand in het dorpje enkele restaurants. De toiletten en douches stinken en er komt weinig warm water uit de douche.

Gereisd met partner in augustus 2013

Prima camping voor een korte stop

piene
22-8-2012

2 dagen op de camping gestaan. Keuze uit mooie ruime plekken.

Sanitair was vernieuwd en keurig. Klein zwembad maar voor de kids heerlijk.

Uistapjes naar Rothenburg ob der Taur echt een aanrader! Stadje zelf was ook leuk. Vriendelijke mensen bij de receptie, waar je ook je broodjes kon bestellen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Frickenhausen in Ochsenfurt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Frickenhausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.