8,8

4 reviews over Camping Maincamping Lichtenfels in het Nederlands

Fijne rustige camping, prachtige ligging.

F.
13-8-2018

Prachtig gelegen camping aan de Main, die hier ondiep is, bij een meer, dat wel diep is. Zwemmen, dobberen, kanoën, vissen, waterfietsen, van alles is mogelijk. Veel Duitsers, weinig Nederlanders toen wij er waren. Mix van seizoenskampeerders, doortrekkers en alles er tussenin. Veel bomen, gras, voor de campers stroken stenen. Geen winkel, wel een mobiele bakker 's morgens van 8:00-8:15. Grote supermarkten op 20 minuten lopen of 2 minuten auto. Centrum dorp op 3 autominuten. Prima douches en toiletten. Tegen betaling was- en droogmachines en kookplaten. WiFi gratis, zwak bij tent, goed rondom hoofdgebouw. Strandtent met bier en hamburgers naast de camping aan het meer. In het weekend was het drukker (nog geen vakantie in Duitsland), ook met groepen, maar geen overlast.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Mooie plek direkt aan de Main

Chris
23-6-2015

Nette camping vriendelijke gastheer.
Min puntje toiletten zonder bril. Volop fiets mogelijkheden in de omgeving. Bij wat minder goed weer is het thermaal bad in Bad Staffelstein aan te raden.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beslist een aanrader

Henk en Hennie Vannuys
14-4-2014

Rustige camping aan de oever van de Main. Beheerder is vriendelijk en behulpzaam. Omgeving is meer dan een bezoek waard, Bad Staffelstein, Kloster Banz, Viezehn Heiligen en een wandeling naar de Staffelberg zijn een must. Wij komen hier al jaren en zijn ook voornemens dat nog lang te doen. Breng beslist een bezoek aan de Biergarten. Ieder dorp heeft er wel een. Een liter bier voor €2,50, je vraagt je af hoe 't kan.

Gereisd Met partner in mei 2013

Mooie rustige Camping

Herman E Hoff
5-6-2012

Dit is een gemeente Camping met een vriendelijke beheerder, waar je met name in het voorseizoen rustig en goedkoop staat. Er is ook wifi.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maincamping Lichtenfels in Oberwallenstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maincamping Lichtenfels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.