Appartement Ferienwohnungen Wirth

Appartement

1 review over Appartement Ferienwohnungen Wirth in het Nederlands

zal zeker bij iedereen aanbevelen

ineke olree
6-9-2010

deze appartementen liggen echt heel gunstig voor alles zoals de winkels de trein de kabel banen.

echt alles is lopend te bereiken ook de supermarkten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnungen Wirth in Oberstdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnungen Wirth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.