Gasthof Alpengasthof Rank

Gasthof info

Meer gasthof info

3 reviews over Gasthof Alpengasthof Rank

• 9mamamia_s31-05-2012

Prima omgeving en een gezellig Gasthof

Alpengasthof Rank is een fijne en gezellige accomodatie.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het Gasthof ligt in een klein dorp vlakbij Oberstdorf. Wij hadden half pension geboekt, het eten was goed. Het menu bestond uit een voorgerecht, keuze uit 4 hoofdgerechten en een nagerecht. Het restaurant was heel gezellig, netjes met prima bediening. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en men kreeg regelmatig schone handdoeken. Wij hadden onze hond meegenomen en ook die was welkom. De kamers hadden iets groeter mogen zijn zodat er een leuk zitje kon staan. De prijs/kwaliteit verhouding is goed in evenwicht

Gereisd met partner in mei 2012

1 tip over Gasthof Alpengasthof Rank

• mamamia_s, 31-05-2012

Houd je van bergen, rust, wandelen dan ben je hier in een mooie omgeving. Zelfs de wintersport kun je hier goed beoefenen. Wat betreft het Gasthof zijn wij vast van plan er terug te gaan.

0 vragen over Gasthof Alpengasthof Rank

Gasthof info