KinderhotelWeer vandaag5°-1°
8,8

• Ligging t.o.v. pistes7,1

We hebben een aantal aanbieders voor MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen voor je op een rij gezet:

D-reizen

19 reviews over Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen in het Nederlands

fijn hotel, maar service alleen bij de aanbieding

Fam. Plender,
23-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

wederom een fantastische vakantie gehad Maarrr ...we waren voorgaande 5 jaren met een aanbieding gekomen, vier dgn. voor tussen de 550 en 650 euro met onze 2 kinderen. Dit incl. skipassen, ontbijt, 1x een gratis diner en elke dag werden de bedden opgemaakt, handoeken gewisseld en schoongemaakt. Dit jaar met een groep van 17 personen en een week geweest. We moesten ruim 6000 euro betalen zonder een euro korting. Geen probleem daar hebben we voor gekozen. Geen ontbijt, geen schoonmaak, pas handoekenwissel toen wij erom vroegen en in een 5 persoons kamer in het hoofdgebouw met een grote glazen wand geen gordijnen. Daar gingen ze ook niks aan doen, moesten we maar afplakken met vuilniszakken. Dit vind ik toch erg vreemd...volledig in de watten gelegd worden met de aanbieding waarvoor je er toch al voor een appel en een ei zat, en voor het volle bedrag geen enkele service is toch wel een beetje omgekeerde wereld ons inziens...

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fantastisch, zeker een aanrader!

Hanneke,
6-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een zeer mooi hotel, een aanrader. Wij zijn er 5 nachten geweest. Mooie kamers (wij hadden zelfs een keukentje), goed schoon, elke dag handdoeken wissel en bedden opgemaakt! De kamers zijn in diverse gebouwen gelegen op 1 terrein (net een klein resort), maar wij vonden dat geen probleem. Lux uitgebreid ontbijt tot 10.30 uur! Zeer groot zwembad met bubbelbad, sauna, fitness alles netjes en schoon. Restaurant goed, alleen het is Italiaans. 15 minuten lopen naar Oberstaufen over vrij liggend wandelpad. Toeristisch stadje, maar wel leuk. Diverse mogelijkheden tot activiteiten, gezellige avonden en spellen.

Gereisd met partner in januari 2019

Weer genoten met ons gezin

Yvonne,
16-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit is het tweede jaar dat we nu hier zijn geweest en het verblijf was weer super. We zaten heel toevallig in hetzelfde appartement en daar waten we blij mee. Alles aanwezig wanneer je ook een keer zelf wil koken. Verder elke dag schoonmaak, handdoekenwissel/theedoeken, dus geen tekort aan iets. Wij hadden inclusief ontbijt en dat is ook zeker aan te raden. Heel uitgebreid en wanneer je hierover klaagt, dan heb je echt sterallures. Het restaurant zelf qua avondeten is niet ons ding. Pizza’s oké maar voor Italiaanse begrippen verwacht je iets anders. Verder hotel alles netjes en de Oberstaufen plus card top ook voor de skipassen ideaal. Wij willen dit jaar zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Bedwantsen!

Anoniem,
17-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

Hou je van grote dikke Bedwantsen? Ga dan naar het Mondi Hotel in Oberstaufen! Een chalet vol met bedwantsen: in de bedden, in de kasten en als je naar huis gaat, ook in je kleren, je auto en bagage. Een regelrechte Ramp was deze vakantie. En ook nog eens heel slecht behandeld door de directie ter plaatste en achteraf. Dat er kindertjes bij betrokken waren, maakte haar blijkbaar niet uit. Touroperator en Mondi nemen geen enkele verantwoordelijkheid. We hebben hier een hele vieze nasmaak en duizenden euro's aan schade overgehouden. Heel naar.

Gereisd met partner in februari 2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

de vloerbedekking in het appartement waar wij zaten die zat vol met vlekken, het was verder wel schoon maar het was echt verouderd, dit mogen ze vervangen. het afhaal eten is niet lekker, kleffe patatjes en de pizza's vond ik ook niet bijzonder lekker. Het resort is erg mooi, mooi zwembad en welness. Vriendelijk personeel en je wordt heel goed geholpen. wij hebben niet gekozen voor het ontbijt in het Hotel aangezien onze kinderen echt niet voor 12,50 aan ontbijt wegeten (beetje zonde dus). je kan wel verse broodjes bestellen, worden dan 's morgens aan je deur gehangen. keukentje in het appartement was prima. skiarena Steibis is een erg leuk gebied voor kinderen en beginners, goed om daar te leren skien,geen nederlandse skileraren maar ze proberen wel wat nederlandse woordjes, mijn oudste zoon had er geen moeite mee mijn jongste kon zich daardoor niet echt uiten(4jaar). zijn medegroepsgenootjes waren ook nederlands, dat was wel fijn.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Fantastisch!

Anja,
1-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie ruime kamers incl kitchenette. Superschoon en netjes!

Hotel erg kindvriendelijk

Fitnesruimte/ zwembad/sauna oberstaufenkarte alles incl.

Uitgebreid ontbijt echt super!

Goede pistes. Ook voor de ervaren skieer nog leuk. Erg geschikt voor gezinnen met kinderen. Maar ook voor alle leeftijden.

Wij hadden met korting geboekt. Echt een supervakantie voor weinig geld!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Mooi, groot en goed verzorgd hotel

Riev,
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was zeer goed, we hebben een fantastische week gehad; met dank aan de vele sneeuw die is gevallen!

Een heerlijk ontbijtbuffet

Ruime kamer (hotelsuite junior)

Kamers waren goed schoon

Er was animatie voor de kinderen

Goede ligging tbv skigebied (Steibis, is erg leuk voor kinderen)

Dichtbij (1km) leuk dorp (Oberstaufen) hier zijn leuke winkeltjes en restaurantjes te vinden

Het gebruik van Oberstaufenpluscard (voor o.a pistes en zwembad) is allemaal inclusief!

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

zeer vriendelijke hotel, erg schoon, van alle gemakken voorzien. Voor alle leeftijdscategorieën een fijne plek om te verblijven.

Gereisd anders in februari 2017

Mooi ruim appartement

fam. Brooshoofd
24-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtige ligging in de duitse Alpen.We zijn in de zomer naar dit appartement geweest en hebben een geweldige tijd gehad. Hele mooie omgeving.

Gereisd met partner in juni 2016

Super, heerlijk verblijf gehad!

Marieke
6-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke vakantie gehad. Mooi, goed onderhouden resort.

Receptie personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Netjes en schoon, goed onderhouden appartement.

WiFi werkt perfect.

Uitgebreid ontbijtbuffet dat voortdurend bijgevuld wordt.

Mooi en schoon zwembad.

Bushalte voor de deur, maar dorpje is ook goed via een wandelpad te belopen.

Let op wanneer Duitsland feestdagen heeft, winkeltjes in dorp zijn dan gesloten.

Kortom aan te bevelen!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen in Oberstaufen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.