Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen

KinderhotelWeer vandaag-2°-9°
Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen
8,8

• Ligging t.o.v. pistes6,4

We hebben een aantal aanbieders voor MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen voor je op een rij gezet:

Laatste review

Bedwantsen!

Anoniem,
17-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1

Hou je van grote dikke Bedwantsen? Ga dan naar het Mondi Hotel in Oberstaufen! Een chalet vol met bedwantsen: in de bedden, in de kasten en als je naar huis gaat, ook in je kleren, je auto en bagage. Een regelrechte Ramp was deze vakantie. En ook nog eens heel slecht behandeld door de directie ter plaatste en achteraf. Dat er kindertjes bij betrokken waren, maakte haar blijkbaar niet uit. Touroperator en Mondi nemen geen enkele verantwoordelijkheid. We hebben hier een hele vieze nasmaak en duizenden euro's aan schade overgehouden. Heel naar.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

16 reviews over Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen in het Nederlands

Bedwantsen!

Anoniem,
17-5-2018

• Ligging t.o.v. pistes8

de vloerbedekking in het appartement waar wij zaten die zat vol met vlekken, het was verder wel schoon maar het was echt verouderd, dit mogen ze vervangen. het afhaal eten is niet lekker, kleffe patatjes en de pizza's vond ik ook niet bijzonder lekker. Het resort is erg mooi, mooi zwembad en welness. Vriendelijk personeel en je wordt heel goed geholpen. wij hebben niet gekozen voor het ontbijt in het Hotel aangezien onze kinderen echt niet voor 12,50 aan ontbijt wegeten (beetje zonde dus). je kan wel verse broodjes bestellen, worden dan 's morgens aan je deur gehangen. keukentje in het appartement was prima. skiarena Steibis is een erg leuk gebied voor kinderen en beginners, goed om daar te leren skien,geen nederlandse skileraren maar ze proberen wel wat nederlandse woordjes, mijn oudste zoon had er geen moeite mee mijn jongste kon zich daardoor niet echt uiten(4jaar). zijn medegroepsgenootjes waren ook nederlands, dat was wel fijn.

Fantastisch!

Anja,
1-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie ruime kamers incl kitchenette. Superschoon en netjes!

Hotel erg kindvriendelijk

Fitnesruimte/ zwembad/sauna oberstaufenkarte alles incl.

Uitgebreid ontbijt echt super!

Goede pistes. Ook voor de ervaren skieer nog leuk. Erg geschikt voor gezinnen met kinderen. Maar ook voor alle leeftijden.

Wij hadden met korting geboekt. Echt een supervakantie voor weinig geld!

Neckermann Reizen

Mooi, groot en goed verzorgd hotel

Riev,
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was zeer goed, we hebben een fantastische week gehad; met dank aan de vele sneeuw die is gevallen!

Een heerlijk ontbijtbuffet

Ruime kamer (hotelsuite junior)

Kamers waren goed schoon

Er was animatie voor de kinderen

Goede ligging tbv skigebied (Steibis, is erg leuk voor kinderen)

Dichtbij (1km) leuk dorp (Oberstaufen) hier zijn leuke winkeltjes en restaurantjes te vinden

Het gebruik van Oberstaufenpluscard (voor o.a pistes en zwembad) is allemaal inclusief!

zeer vriendelijke hotel, erg schoon, van alle gemakken voorzien. Voor alle leeftijdscategorieën een fijne plek om te verblijven.

Mooi ruim appartement

fam. Brooshoofd
24-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtige ligging in de duitse Alpen.We zijn in de zomer naar dit appartement geweest en hebben een geweldige tijd gehad. Hele mooie omgeving.

Super, heerlijk verblijf gehad!

Marieke
6-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke vakantie gehad. Mooi, goed onderhouden resort.

Receptie personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Netjes en schoon, goed onderhouden appartement.

WiFi werkt perfect.

Uitgebreid ontbijtbuffet dat voortdurend bijgevuld wordt.

Mooi en schoon zwembad.

Bushalte voor de deur, maar dorpje is ook goed via een wandelpad te belopen.

Let op wanneer Duitsland feestdagen heeft, winkeltjes in dorp zijn dan gesloten.

Kortom aan te bevelen!

Super!

Fam. Degeling
10-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren voor het eerst samen met onze kinderen 4 en 6 jaar op wintersport. wij hadden een appartement met ontbijt. Het appartement was ruim en zeer netjes. Overal was aan gedacht, vaatdoekje, theedoek, afwasmiddel. De bedden werden iedere dag opgemaakt en er waren iedere dag schone handdoeken. Het ontbijt was zeer uitgebreid, van yoghurt, fruit, gebak, broodjes en veel keus om te drinken. ontbijtruimte gaat om 7:30 uur open. De speelkamer dichtbij het restaurant is klein, maar leuk voor de kinderen om even in te spelen. We hebben 1 keer gegeten in het restaurant, pizza's waren goed, prijzen te vergelijken met een Nederlandse pizzeria. Het zwembad heeft twee baden, een zeer groot bubbelbad en een gewoon bad. Het wellness gedeelte werd geadviseerd naakt rond te lopen, of je handdoek om ;-) Bij de lobby kon je voor het zwemmen een handdoek ophalen en na het zwemmen in een grote bak gooien, erg prettig!

Onze kids hebben skiles gehad, de lessen zijn van 10 tot 13 uur. langer op een dag is niet mogelijk. Geen Nederlandse skileraren, maar ze proberen wel wat Nederlandse woordjes te zeggen. onze kids vonden het geen probleem en hebben prima les gehad, er zaten meer NL kinderen in een klasje dan Duitse. Het gebied is klein als je zelf ervaren skiën bent. Het is voor beginners ideaal. Wij hebben alleen geskied op de berg Steibis, omdat we dichtbij de kinderen wouden zijn. Je kan met je skipas bij meerdere bergen skiën alleen niet op dezelfde dag. Je skipas werkt dan niet meer op een andere berg. Zelfde geldt dat als je bent wezen skiën smorgens, kan je niet gebruik maken van het subtropisch zwembad. Dat is wel een minpuntje, maar daar in tegen is het zwembad in het Hotel ook goed.

Schaatsen hebben we niet gedaan, dit kan je trouwens wel doen op dezelfde dag als je bent wezen skiën.

Wij deden boodschappen in de supermarkt Norma, in het dorp Oberstaufen zelf.

Het is een perfect Hotel/ appartement, meer dan perfect.

Als je een ervaren skiër bent adviseren we niet hier heen te gaan, maar als je samen gaat met je kinderen die het nog moeten leren is het wel een prima gebied!

• Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooi hotel maar boek niet zomaar via de site. Wij betaalden voor 5 nachten € 592 meer dan mensen die een aanbieding hadden. Hotel kon niets voor ons betekenen want dan hadden we maar niet via de site moeten boeken maar moeten bellen want dan konden ze ons een aanbieding doen. Gewoon waardeloos dus!!!

prachtig hotel met vriendelijk personeel

van rossum
29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke week gehad in dit prachtige hotel. 5 minuutjes met de auto naar een klein, maar leuk skigebied. Door de hoogte ben je afhankelijk van het weer. Wij hebben het getroffen met verse sneeuw.

Maar ook met minder sneeuw, is er voldoende te doen in de omgeving. Oberstaufen is een prachtig dorpje en het zwemparadijs Aquaria is een echte aanrader.

Het hotel heeft zelf ook een mooi zwembad met wellness, waar het heerlijk bijkomen is na een dag skiën.

Personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en zelfs voor gasten die glutenvrij zijn, is voldoende aanwezig. ( had dit wel aangegeven)

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen in Oberstaufen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.