Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen

9Fenomenaal

Duitsland, Beieren, Oberstaufen

9Fenomenaal

• 7.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

645 reviews over Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen

• 2019
    7Fam. Plender23-02-2019

fijn hotel, maar service alleen bij de aanbieding

wederom een fantastische vakantie gehad Maarrr ...we waren voorgaande 5 jaren met een aanbieding gekomen, vier dgn. voor tussen de 550 en 650 euro met onze 2 kinderen. Dit incl. skipassen, ontbijt, 1x een gratis diner en elke dag werden de bedden opgemaakt, handoeken gewisseld en schoongemaakt. Dit jaar met een groep van 17 personen en een week geweest. We moesten ruim 6000 euro betalen zonder een euro korting. Geen probleem daar hebben we voor gekozen. Geen ontbijt, geen schoonmaak, pas handoekenwissel toen wij erom vroegen en in een 5 persoons kamer in het hoofdgebouw met een grote glazen wand geen gordijnen. Daar gingen ze ook niks aan doen, moesten we maar afplakken met vuilniszakken. Dit vind ik toch erg vreemd...volledig in de watten gelegd worden met de aanbieding waarvoor je er toch al voor een appel en een ei zat, en voor het volle bedrag geen enkele service is toch wel een beetje omgekeerde wereld ons inziens...

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Hanneke06-02-2019

Fantastisch, zeker een aanrader!

Een zeer mooi hotel, een aanrader. Wij zijn er 5 nachten geweest. Mooie kamers (wij hadden zelfs een keukentje), goed schoon, elke dag handdoeken wissel en bedden opgemaakt! De kamers zijn in diverse gebouwen gelegen op 1 terrein (net een klein resort), maar wij vonden dat geen probleem. Lux uitgebreid ontbijt tot 10.30 uur! Zeer groot zwembad met bubbelbad, sauna, fitness alles netjes en schoon. Restaurant goed, alleen het is Italiaans. 15 minuten lopen naar Oberstaufen over vrij liggend wandelpad. Toeristisch stadje, maar wel leuk. Diverse mogelijkheden tot activiteiten, gezellige avonden en spellen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Yvonne16-01-2019

Weer genoten met ons gezin

Dit is het tweede jaar dat we nu hier zijn geweest en het verblijf was weer super. We zaten heel toevallig in hetzelfde appartement en daar waten we blij mee. Alles aanwezig wanneer je ook een keer zelf wil koken. Verder elke dag schoonmaak, handdoekenwissel/theedoeken, dus geen tekort aan iets. Wij hadden inclusief ontbijt en dat is ook zeker aan te raden. Heel uitgebreid en wanneer je hierover klaagt, dan heb je echt sterallures. Het restaurant zelf qua avondeten is niet ons ding. Pizza’s oké maar voor Italiaanse begrippen verwacht je iets anders. Verder hotel alles netjes en de Oberstaufen plus card top ook voor de skipassen ideaal. Wij willen dit jaar zeker weer terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    1Anoniem17-05-2018

Bedwantsen!

Hou je van grote dikke Bedwantsen? Ga dan naar het Mondi Hotel in Oberstaufen! Een chalet vol met bedwantsen: in de bedden, in de kasten en als je naar huis gaat, ook in je kleren, je auto en bagage. Een regelrechte Ramp was deze vakantie. En ook nog eens heel slecht behandeld door de directie ter plaatste en achteraf. Dat er kindertjes bij betrokken waren, maakte haar blijkbaar niet uit. Touroperator en Mondi nemen geen enkele verantwoordelijkheid. We hebben hier een hele vieze nasmaak en duizenden euro's aan schade overgehouden. Heel naar.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2018

• 8Fam.Imanse15-03-2018

Een heerlijk verblijf in een goed verzorgd resort!

de vloerbedekking in het appartement waar wij zaten die zat vol met vlekken, het was verder wel schoon maar het was echt verouderd, dit mogen ze vervangen. het afhaal eten is niet lekker, kleffe patatjes en de pizza's vond ik ook niet bijzonder lekker. Het resort is erg mooi, mooi zwembad en welness. Vriendelijk personeel en je wordt heel goed geholpen. wij hebben niet gekozen voor het ontbijt in het Hotel aangezien onze kinderen echt niet voor 12,50 aan ontbijt wegeten (beetje zonde dus). je kan wel verse broodjes bestellen, worden dan 's morgens aan je deur gehangen. keukentje in het appartement was prima. skiarena Steibis is een erg leuk gebied voor kinderen en beginners, goed om daar te leren skien,geen nederlandse skileraren maar ze proberen wel wat nederlandse woordjes, mijn oudste zoon had er geen moeite mee mijn jongste kon zich daardoor niet echt uiten(4jaar). zijn medegroepsgenootjes waren ook nederlands, dat was wel fijn.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 9Anja01-02-2018

Fantastisch!

Mooie ruime kamers incl kitchenette. Superschoon en netjes! Hotel erg kindvriendelijk Fitnesruimte/ zwembad/sauna oberstaufenkarte alles incl. Uitgebreid ontbijt echt super! Goede pistes. Ook voor de ervaren skieer nog leuk. Erg geschikt voor gezinnen met kinderen. Maar ook voor alle leeftijden. Wij hadden met korting geboekt. Echt een supervakantie voor weinig geld!

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 9Riev05-01-2018

Mooi, groot en goed verzorgd hotel

Alles was zeer goed, we hebben een fantastische week gehad; met dank aan de vele sneeuw die is gevallen!

Een heerlijk ontbijtbuffet Ruime kamer (hotelsuite junior) Kamers waren goed schoon Er was animatie voor de kinderen Goede ligging tbv skigebied (Steibis, is erg leuk voor kinderen) Dichtbij (1km) leuk dorp (Oberstaufen) hier zijn leuke winkeltjes en restaurantjes te vinden Het gebruik van Oberstaufenpluscard (voor o.a pistes en zwembad) is allemaal inclusief!

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• Oude reviews

10-06-03-2017

zeer vriendelijke hotel, erg schoon, van alle gemakken voorzien. Voor alle leeftijdscategorieën een fijne plek om te verblijven.

Gereisd in februari 2017

• 9fam. Brooshoofd24-06-2016

Mooi ruim appartement

Prachtige ligging in de duitse Alpen.We zijn in de zomer naar dit appartement geweest en hebben een geweldige tijd gehad. Hele mooie omgeving.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Marieke06-04-2016

Super, heerlijk verblijf gehad!

Heerlijke vakantie gehad. Mooi, goed onderhouden resort. Receptie personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Netjes en schoon, goed onderhouden appartement. WiFi werkt perfect. Uitgebreid ontbijtbuffet dat voortdurend bijgevuld wordt. Mooi en schoon zwembad. Bushalte voor de deur, maar dorpje is ook goed via een wandelpad te belopen.

Let op wanneer Duitsland feestdagen heeft, winkeltjes in dorp zijn dan gesloten.

Kortom aan te bevelen!

• Eten en drinkenDiner

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
    • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper
    • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen