Weer vandaag24°
9,9

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Golf & Alpin Wellness Resort Hotel Ludwig Royal voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

3 reviews over Hotel Golf & Alpin Wellness Resort Hotel Ludwig Royal in het Nederlands

Culinaire verwennerij

M. Krahmer
15-5-2016

Mooi hotel, centrale maar zeer rustige ligging in een klein dorpje waar verder niet veel te beleven is. Zeer vriendelijke eigenaar en dit geldt ook voor het personeel. Gelogeerd in een junior suite, zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Uitstekend ontbijt buffet en de diners zijn een waar genot. Prima gebied om te wandelen of een uitstap te maken naar de Bodensee. Wellness area is ruim maar bij slecht weer is het er wel druk. Geboekte massage ging helaas niet door in verband met ziekte van de masseuse. Maar overall, echt wel een aanrader.

Gereisd Met partner in mei 2016

fantastisch hotel en perfecte kwaliteit

Dolf van Eechoud
27-8-2015

Wij wilden graag, samen met nog 2 vrienden, een golfvakantie in een goed hotel. Een fantastisch hotel met een perfecte service, bediening en kwalitatief zeer goede diners en ontbijt. Onze nederlandse gastheer en eigenaar Charles Bude zorgde bij iedere gast voor een persoonlijk tintje en zorgde er, samen met zijn personeel, dat het ons aan niets ontbrak.. Prachtig buitenzwembad en schitterend binnenzwembad. De dagelijkse 5 gangen diners waren van hoge kwaliteit. Onbeperkte gratis golfen op 5 banen waarvan 2 9 holes banen. Prachtige omgeving. Wij hebben een week in Royal Ludwig doorgebracht. Wij hebben besloten volgend jaar zeker terug te gaan. met vriendelijke groeten Dolf en Ineke van Eechoud Oosterhout

Gereisd Met partner in augustus 2015

Geweldig!

Neljo
27-7-2015

Toevallig in Hotel Ludwig terecht gekomen. Wat een geweldige ervaring! Fijn personeel, persoonlijke aandacht en een voortreffelijke keuken; wat wil een mens nog meer!?

Gereisd Met vrienden in juli 2015

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf & Alpin Wellness Resort Hotel Ludwig Royal in Oberstaufen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf & Alpin Wellness Resort Hotel Ludwig Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Golf & Alpin Wellness Resort Hotel Ludwig Royal