vakanties Oberstaufen

Reviews over Oberstaufen

Weer genoten met ons gezin

Yvonne,
    16-1-2019

Dit is het tweede jaar dat we nu hier zijn geweest en het verblijf was weer super. We zaten heel toevallig in hetzelfde appartement en daar waten we blij mee. Alles aanwezig wanneer je ook een keer zelf wil koken. Verder elke dag schoonmaak, handdoekenwissel/theedoeken, dus geen tekort aan iets. Wij hadden inclusief ontbijt en dat is ook zeker aan te raden. Heel uitgebreid en wanneer je hierover klaagt, dan heb je echt sterallures. Het restaurant zelf qua avondeten is niet ons ding. Pizza’s oké maar voor Italiaanse begrippen verwacht je iets anders. Verder hotel alles netjes en de Oberstaufen plus card top ook voor de skipassen ideaal. Wij willen dit jaar zeker weer terug.

Een heerlijk verblijf in een goed verzorgd resort!

Fam.Imanse,
    15-3-2018

de vloerbedekking in het appartement waar wij zaten die zat vol met vlekken, het was verder wel schoon maar het was echt verouderd, dit mogen ze vervangen. het afhaal eten is niet lekker, kleffe patatjes en de pizza's vond ik ook niet bijzonder lekker. Het resort is erg mooi, mooi zwembad en welness. Vriendelijk personeel en je wordt heel goed geholpen. wij hebben niet gekozen voor het ontbijt in het Hotel aangezien onze kinderen echt niet voor 12,50 aan ontbijt wegeten (beetje zonde dus). je kan wel verse broodjes bestellen, worden dan 's morgens aan je deur gehangen. keukentje in het appartement was prima. skiarena Steibis is een erg leuk gebied voor kinderen en beginners, goed om daar te leren skien,geen nederlandse skileraren maar ze proberen wel wat nederlandse woordjes, mijn oudste zoon had er geen moeite mee mijn jongste kon zich daardoor niet echt uiten(4jaar). zijn medegroepsgenootjes waren ook nederlands, dat was wel fijn.

Fantastisch!

Anja,
    1-2-2018

Mooie ruime kamers incl kitchenette. Superschoon en netjes!

Hotel erg kindvriendelijk

Fitnesruimte/ zwembad/sauna oberstaufenkarte alles incl.

Uitgebreid ontbijt echt super!

Goede pistes. Ook voor de ervaren skieer nog leuk. Erg geschikt voor gezinnen met kinderen. Maar ook voor alle leeftijden.

Wij hadden met korting geboekt. Echt een supervakantie voor weinig geld!

Mooi, groot en goed verzorgd hotel

Riev,
    5-1-2018

Alles was zeer goed, we hebben een fantastische week gehad; met dank aan de vele sneeuw die is gevallen!

Een heerlijk ontbijtbuffet

Ruime kamer (hotelsuite junior)

Kamers waren goed schoon

Er was animatie voor de kinderen

Goede ligging tbv skigebied (Steibis, is erg leuk voor kinderen)

Dichtbij (1km) leuk dorp (Oberstaufen) hier zijn leuke winkeltjes en restaurantjes te vinden

Het gebruik van Oberstaufenpluscard (voor o.a pistes en zwembad) is allemaal inclusief!

Heerlijk,netjes en goedkoop gratis skipas.

JLR,
    16-11-2017

Het is een echt duits gasthuis met een heerlijke keuken eigen slagerij kamers zijn mooi en schoon.

Het ligt direkt aan de piste waar je de sleeplift neemt naar het grotere ski gebied.

als je hier boekt krijg je voor het hele gezin gratis skipassen voor het aantal dagen dat je er bent oberstaufen plus heet dat.het skigebied is niet zo groot maar perfect voor gezinnen met kinderen ook mag je skien in Hoghrat en Hundel en met die zelfde pas mag je ook nog naar het super mooie zwembad in oberstaufen, .oberstaufen ligt beneden en is een erg mooi plaatsje met div winkels.

wij zijn hier 8 jaar geweest onze kinderen hebben hier leren skien het was gewoon top en vooral goed betaalbaar . en eet zeker bij st ullr een cordon bleu die is heerlijk.

Oberstaufen scoort een 8 uit 10, op basis van 16 reviews