• Type accommodatie

Reviews over Oberstaufen

Mooie plaats!

Fam. Imanse
    15-3-2018

Oberstaufen is een heel gezellig dorpje met veel lekkere restaurantjes. Het heeft een leuke schaatsbaan in de winter en ligt vlakbij 3 mooie skipistes, Skiarena Steibis is erg geschikt voor kinderen met een mooi kinderland! en voor beginners. dan heb je nog Hundle-Thalkirchdorf en Hochgrat. Hochgrat is wat meer geschikt voor de gevorderde skiers alleen voor de echte skiers zijn deze gebieden wel wat klein maar voor families met kinderen ideaal! in Oberstaufen heb je ook een mooi zwembad "Aquaria" met een prachtig uitzicht! als je de Oberstaufenplus kaart hebt (die je van veel hotels en resorten krijgt daar) dan kan je met die kaart gratis het zwembad in (anders kost het iets van 17,50 euro. De Oberstaufenplus kaart geld in de wintermaanden ook als Skipas. maar als je die dag geskied hebt kan je er niet meer mee naar het zwembad en andersom. Deze plek is ook een stuk betaalbaarder dan Oostenrijk! wij komen graag eens terug!

topper

JLR
    16-11-2017

Wil je gaan skien met kleine kinderen dan moet je hier heen je skied in Steibis of bij Hundel. steibis ligt het hoogst daar moet je eigenlijk zitten vanuit het dorp kan je met de sleepliften naar het skigebied .

ski school is echt super wat oudere leerkrachten maar echt zo goed.

als je hier wat huurt hotel of appartement dan krijg je je skipas gratis voor het hele gezin .Oberstaufen zelf bied een aantal winkels restaurants en hotels erg leuk om hier rond te lopen.

Aardige basis. Rustig.

Jostap
    20-2-2017

Fijn wellness centrum met thermaalwater, saunas en behandelingen.

Geheimtipp!

Wiff
    15-2-2017

Dit dorp in de Algau heeft begrepen hoe het zijn toeristen in de watten moet leggen; de Oberstaufen Plus-kaart, die iedere vakantieganger in Oberstaufen wordt aangeboden, biedt een fiks aantal voordelen.

Dat het busvervoer gratis is is natuurlijk geen nieuws, maar dat je er GRATIS in de ski-lift kunt stappen is geweldig. Per dag kun je bepalen in welk van de drie skigebieden je wilt gaan skiën en alleen als je verkast naar een ander skigebied moet je bijbetalen. Wat te denken van de kosten die je hiermee bespaart als je met je gezin naar de wintersport wilt?

Ook een dag in Aquaria, een groot zwembad met allerlei activiteiten, is gratis met de Plus-kaart. Je kunt zelfs gratis parkeren op één van de zeven aangewezen parkeerplaatsen in het dorp.

leuke gezellige plaats

Dolf van Eechoud
    27-8-2015

Prachtige wandelomgeving. Leuke terrassen. toeristisch. leuke winkels.

Oberstaufen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 15 reviews