Reviews over Obernzenn

Prima rustige camping

henny,
    25-7-2015

Al verschillende keren op deze camping geweest, vriendelijke eigenaar zoek zelf maar een plekje uit en meld je later maar aan. Het sanitair is goed onderhouden. Obernzenn zelf is heel erg stil en uit eten gaan is ook niet wat je zo maar even doet. Ook voor doorreis naar het zuiden of naar het oosten een goed alternatief. Wel erg leuk is een bezoek aan Rothenburg ob de Tauber. Hier is erg veel te zien en er zijn heel veel leuke winkeltjes en ook een hele grote kerstwinkel waar je het hele jaar terecht kan. Een bezoek aan het criminaalmuseum is ook erg leuk.

Prima plek om enkele dagen te staan op doorreis

deterink,
    10-8-2014

We kwamen op deze camping bij toeval, we hadden een andere in de buurt 'uitgezocht' maar deze was vol, en zo zijn we hier terecht gekomen. De indruk van deze camping is positief. Camping eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. De camping bestaat voor ongeveer de helft uit seizoensplaatsen. De (terras) toeristische plaatsen liggen op een apart gedeelte, zo ook het tentenveld waar wij stonden. De seizoensplaatsen zijn hiermee 'onzichtbaar', dus dit stoort in het geheel niet. Ligging en uitzicht is erg mooi. De camping grenst aan een klein meer met strandje (5 min. lopen), waar je gratis gebruik van kunt maken. Midden in het tentenveld is een kleine speeltuin, ideaal voor onze kinderen van 2 en 4. Voorzieningen zijn prima. Overal water- en elektrapunten dichtbij. Toiletgebouw schoon en voorzien van aparte kinderbadkamer. We waren op het moment de enige NL-ers op de camping, de overwegend Duitse gasten waren erg vriendelijk. Af en toe kun je een eenvoudige maaltijd eten op de camping.