Obernzell aan de Donau (Beierse Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Obernzell aan de Donau (Beierse Woud) voor je op een rij gezet:

Reviews over Obernzell aan de Donau (Beierse Woud)

prima hotel, prima service en veel variatie in het eten

Vanrusselt Benny,
    10-8-2006

prima hotel, prima service en veel variatie in het eten.Jammer genoeg niet genoeg aangepast aan kinderen. Zeker een aanrader voor personen die houden van rust, natuur en goed eten.

Gereisd anders in augustus 2006

wij zijn met 2 kinderen op verlof geweest het was eten was

Fam.Snels,
    7-9-2005

wij zijn met 2 kinderen op verlof geweest het was uitstekend.Het eten was lekker behalve 's middags was het miniem,daarom namen we een lunchpakket mee.Het zwembad was niet groot maar druk was het nooit.Een aanrader voor met kinderen zeer goede kortingen onder de 12 jaar gratis.Wandelwegen goed aangegeven

Gereisd anders in september 2005
Obernzell aan de Donau (Beierse Woud) scoort een 5,5 uit 10, op basis van 2 reviews