Hotel Oberjoch

Hotel Oberjoch

Weer vandaag20°

1 review over Hotel Oberjoch in het Nederlands

Hardstikke mooi hotel en super kindvriendelijk

Janine
1-2-2011

Wij hebben 3 kinderen, 9, 11 en 14 jaar oud maar ze hebben zich hier uitstekend vermaakt. Ze kunnen geen Duits maar met Engels kom je al heel ver. Het eten was heerlijk! Echt een aanrader! Het is een klein bergdorpje, je kunt er goed wandelen en met liften de berg omhoog gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Oberjoch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oberjoch in Oberjoch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oberjoch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.