Hotel Lambacher

Kleine hotelsWeer vandaag19°12°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Lambacher voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Lambacher in het Nederlands

Goed Hotel!

Evelien
5-9-2016

Wij hadden 2 kamers geboekt, met ons gezin en kregen een sleutel voor de tussendeur mee. Dus werd het toch nog een ruime familiekamer, met 2x douche en toilet. Kamers zijn netjes en alles wat er moet zijn is er. Daarnaast is het ontbijt heerlijk, met genoeg keus. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Tegenover het hotel kun je heerlijk eten gasthof alpenhof? In de buurt zitten nog een paar leuke winkeltjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net doorreis hotel

Scodie
20-1-2014

Op doorreis naar Oostenrijk hebben wij een nacht bij Hotel lMbacher overnacht. Het hotel is eenvoudig ingericht maar prima voor een of meerdere nachten.

Het hotel ligt op twee minuten van de snelweg en heeft een eigen parkeergelegenheid. Het hotel heeft verder de beschikking over een bar maar serveert 's avonds geen maaltijd. Gelukkig is er tegenover een prima restaurant waar je tegen schappelijke prijzen kunt eten.

De kamer is eenvoudig en deels gedateerd. Het bed en kasten zijn onlangs vernieuwd. De badkamer heeft een prima douche. Verder is alles brandschoon.

Het ontbijt is uitgebreid en je kan kiezen uit diverse soorten broodjes en beleg. Tevens wordt er verse koffie en/of thee gebracht. Daarnaast is er fruit en yoghurt.

Nadeel is dat het hotel aan een drukke doorgaande weg ligt. Je kan daardoor nog wel eens een auto of vrachtwagen langs horen razen.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Rookruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lambacher in Oberaudorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lambacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.