Gasthof Hocheck

Onvoldoende

1 review over Gasthof Hocheck in het Nederlands

Nederlander-onvriendelijke amateurs

sylvia.dehaan, 4-3-2010

De keuken is een ongeorganiseerde bende, de bediening idem. Klagende serveersters, die letterlijk hijgend en puffend over je tafel komen hangen om je bestelling op te nemen. Minstens 20 min wachten voordat je geholpen wordt, terwijl er werkelijk verder niemand zit. Dan weer minstens 20 min wachten op de 2 koffie die je besteld hebt. Eten voor een zelfde groep wordt niet tegelijkertijd uitgeserveerd. Na een uur wachten had mijn man zijn spaghetti, na een uur en 10 min ik mijn salade en na anderhalf uur - jawel - had ons zoontje zijn schnitzel met friet... En ze staken bepaald niet onder stoelen of banken dat ze een hekel hebben aan Nederlanders, maar ik kom ruimte tekort om alles hier te kunnen vertellen. Zo hebben ze bijv geen light-dranken ("Ja, Wasser Light" snauwde de serveerster me spottend toe, toen ik om light vroeg). Maar er zaten Engelsen die 4 Diet Coke bestelden, het werd gewoon genoteerd, niets gezegd. Dat was dus gewone Cola wat ze die mensen serveerden. Bedriegers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Hocheck in Oberaudorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Hocheck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Hocheck scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.