Pension Zoberbauer

Pension info

Meer pension info

1 review over Pension Zoberbauer

• 9Sjoerd van Schooneveld06-09-2015

We hadden een prima verblijf. Het mini-appartement dat we huurden was schoon, complete inrichting, rustig en had een balkon met mooi uitzicht. De ontvangst was erg vriendelijk en het huis beschikt over allerlei informatie over de omgeving. Er zijn wandel- en fietskaarten die je kunt lenen. De boerderij ligt net buiten het stadje. Je kunt er in 15 minuten naartoe lopen. Er worden o.a. twee elektrische fietsen verhuurd en je kunt er dus prima fietstochtjes maken. Al met al een prima plek met goede prijs-kwaliteitverhouding. We zouden er zo nog een keer naartoe gaan!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2015