Appartement Hauswirth

2 reviews over Appartement Hauswirth in het Nederlands

modern/schoon appartement

yvon
20-10-2016

Supervriendelijke eigenaresse. Prachtig appartement van alle gemakken voorzien en een heerlijk groot balkon met geweldig uitzicht. Dorpje op 5 minuten lopen. Heel gezellig. Goed uitgangspunt voor dagtochtjes/wandelingen. Met de gratis Konigscard kun je van alles.

Ook heerlijk is de broodjesservice. Liddl en andere supermarkten dichtbij.

Fantastisch!

Sjon Selles
22-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bayerische gastvrijheid zoals u kunt verwachten. Geen negatieve punten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hauswirth in Oberammergau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hauswirth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.