Camping Knaus Campingpark Nürnberg

Camping Knaus Campingpark Nürnberg
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Nürnberg voor je op een rij gezet:

35 reviews over Camping Knaus Campingpark Nürnberg in het Nederlands

Goede ligging maar veel te duur

Simon
29-9-2017

Goed: Vanuit de camping kan je prima naar de mooie binnenstad fietsen.

Niet goed: De camping is eenvoudig en het sanitair was niet schoon. We schrokken van de hoge kosten: € 37,- per nacht, bijna 2 x zo duur als op andere Knaus campings. Dat was het echt niet waard.

De "bistro" is een super simpele kantine, welke totaal sfeerloos is ingericht. Wel lekker eten.

Prijs / kwalitiet niet in orde

Wim en Mien Kiggen
15-8-2017

We waren van 16 t/m 20 juli 2017 op deze camping om Neurenberg te bezichtigen. De camping is helaas geen aanrader. Hij is erg duur (€37,00 per nacht voor 2 personen). Die prijs zou aangeven dat het sanitair in orde is. Dat is dus niet het geval. Die maandag is er helemaal niet gepoetst (komt vaker voor geven de poetsoverzichten aan). Ik heb dat gemeld, echter, daar werd niets mee gedaan. Prijs/kwaliteit strookt niet. Internet moet je bijkopen.

Het restaurant is in orde.

Wim en Mien Kiggen, Tungelroy - Weert.

Oude reviews (archief)

1 nachtje OK, maar niet langer

Peter Vos
26-8-2016

Wij hebben een stacaravan voor 3 nachten gehuurd. De stacaravan stond scheef, was niet geheel goed schoongemaakt, bij de kraan in de keuken was warm en koud verwisseld (zag al een eerdere review hierover).

Dit is een camping die ideaal is voor mensen met een caravan of camper die op doorreis zijn en gewoon een plek zoeken voor 1 nacht. Ga je echter er meerdere dagen staan (vooral met kinderen), dan ontbreken er gewoon diverse faciliteiten.

Goede camping voor bezoek van de stad

Patrick
15-5-2016

Prima en schoon sanitair. Er is WiFi (4 euro voor 24 uur internetten). WiFi ontvangst was zonder problemen. Door de hoge bomen liggen de meeste plaatsen in de schaduw.

Camping ligt ongeveer 6 km van van de A9 (Berlijn - Munchen) en ongeveer 5 km van het centrum van Nurnberg. Het is 1,5 km naar het dichtstbijzijnde U-bahn station (Messe). Wanneer er geen converentie in de beurs is kan je de auto gratis vlakbij het metrostation parkeren. U-bahn gaat rechtstreeks naar het Hauptbahnhof en centrum.

Camping ligt vlak naast het converentiecentrum (Messe), maar door de bomen heb je daar geen last van.

Er is een eenvoudig restaurant op de camping. Daar eten is niet duur. Verse broodjes waren (begin mei) niet elke dag verkrijgbaar. Het reserveren van de camping via internet ging prima. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ik ben hier in het voorjaar 5 dagen geweest. Deze camping is een prima uitvalsbasis voor het verkennen van de omgeving. Ook Munchen is goed bereikbaar. 1 uur met de trein.

aardige camping, maar geen vier sterren waard

familie breda
16-8-2015

Voor een stadscamping ok, maar weinig service en het sanitair (dat op zich goed was) werd te weinig schoongemaakt . Geen idee waar de vier-sterren vandaan kwamen (alleen de prijs was ernaar..).

Afgebrand dorp.....

Petra, Boy & Pim
16-8-2015

Op de terugreis vanuit Karinthië vanwege files ruim 9 uur over 450 km. gereden dus snel camping gezocht. Wat een aanfluiting, verwaarloosde receptie, smoezelig terrein, mega prijzen, 45 euro voor 1 nacht. Sanitair smerig. Toiletten toe aan grondige schoonmaakbeurt. Ongeorganiseerde troep overal. Ligging op zich wel aardig, als je bedenkt dat je midden in de stad zit. Erg rustig 's nachts. Maar van de naam Knaus Camping verwacht je toch meer. Deutsche Grundlichkeit ?????? VER ZOEK.

Ik vind 82,- voor 2 nachten 2 pers,hond ,caravan , en internet erg duur

OK als doorgangscamping

May-I
21-5-2014

Camping ligt pal naast stadion FC Dortmund (met happenings). Herentoiletten spoelden slecht leeg, damesunits waren voldoende. Zelf goede plek gekozen (caravan kon aangehaakt blijven). Goede ontvangst bij receptie.

We hadden een caravan van touroperator gehuurd. De vloer golfde; de deuren klemden; de warm/koud water kraan in de badkamer was verwisseld; het toilet spoelde niet goed door; de tv was van een bouwjaar die de kringloop al niet meer zou willen hebben; de aansluiting van de tv op de antenne was belabberd; de matrassen hadden hun beste tijd gehad. Er was geen eigen personeel van touroperator op de camping terwijl dat wel was beloofd ('eigen personeel ter plaatse'). Toen we daarover klaagden bij touroperator kregen we "uit coulance" 5% korting in het volgende jaar in het laagseizoen aangeboden. Wat een aanfluiting.

Ons zien ze nooit meer in een touroperator caravan slapen.

Veel geld voor weinig

I. Rompelberg
22-8-2013

Goede ligging om de stad Nürnberg te bezoeken. Echter daar is ook alles mee gezegd.

Wij zijn niet bovenmatig kritisch.

We hebben deze zomer veel campings in Duitsland bezocht.

Deze camping was extreem duur. In feite betaal je voor faciliteiten die er niet zijn zoals bar en restaurant. Een echte cash-cow voor de eigenaar.

Zoals gezegd wel een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan de prachtige stad Nürnberg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Nürnberg in Nürnberg ( Neurenberg ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Nürnberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Knaus Campingpark Nürnberg scoort een 7.69 uit 10 op basis van 104 reviews.