Hotel Ibis Budget Nuernberg Tennenlohe

7 reviews over Hotel Ibis Budget Nuernberg Tennenlohe in het Nederlands

Ideaal voor doorreis

robvanwalbeek
12-9-2011

Ideaal hotel voor een doorreis. Erg gemakkelijk dat je elke willekeurige tijd kunt aankomen. Er is maar receptie aanwezig tot 22:00, maar dat heb je helemaal niet nodig. Ik kwam aan om 23:30 en kon via een terminal met code naar mijn kamer. Kamer zeer simpel, maar je hoeft alleen maar te slapen. Voor de prijs (EUR 40,00) zeker niets op aan te merken. Ontbijt tegen betaling (EUR 6,00) erg simpel: wat broodjes, wat beleg, koffie e.d., maar ook dit is wel functioneel en voldoet wel. Voldoende om de reis uitgerust weer voort te kunnen zetten. Ligging naast de snelweg is ideaal, en perfect geïsoleerd. Auto's van de snelweg reden op 15m van het raam, maar je hoort echt niets (3 dubbelglas of zo)

Voldoet voor doorreis

Anne
6-8-2011

Vanuit kroatie hier overnacht. Het is prima voor dit doel. Kamer kostte 41,- en 10,- extra voor tweede persoon. Ontbijt is 6,- p.p. Door de lage prijs en goede ligging t.o.v. de snelweg was dit voor ons een goed hotel. Kamers zijn ruim genoeg, er is een wasbak in de kamer en aparte wc en douche. Alles was schoon, goed geslapen, geen gezellig hotel, maar dat moet je ook niet zoeken onderweg bij een Etap.

Simpel hotel voor "doorreis"

Bob
9-8-2010

Op doorreis naar Tsjechie hebben we in Nurnberg overnacht in het Etap Hotel Nord Tennenlohe. Slechts 1 personeelslid (bij de balie) aanwezig om je op een handgeschreven papiertje de code te geven van de gereserveerde kamer. Balie van 07.00 tot 22.00 uur bezet. Kom je na 22.00 uur aan dan heb je een probleem, niemand aanwezig. In het hotel geen lift aanwezig. Je kon bij de reservering niet opgeven dat je een `niet roken kamer` wilde hebben. Kortom, de kamer stonk behoorlijk. Helemaal voor iemand die zelf niet rookt.

Redelijk bed, een wel heel kleine badkamer. In de slaapkamer was de wastafel i.p.v. in het badkamer (zo klein is het badkamertje).

Logeren bij Bakkerij Bart

Feiko Jilderda
6-8-2010

Goedkoop hotel met sobere en kleine kamers, die wel schoon zijn. Het ontbijtbuffet is beperkt (wel genoeg te krijgen, beperkt in diversiteit) en je zit op krukjes te ontbijten in en ontbijtzaaltje dat veel lijkt op Bakkerij Bart of McDonalds. Wel gratis internet aanwezig. Op de kamers geluidshinder door ligging aan snelweg. Verder is het hotel vrij gehorig.

perfect overnachtingshotel

Hofsommer
2-6-2010

Hotel ligt erg dicht langs de snelweg. Geluidsisolatie kamers is wel heel goed.

Vriendelijk, correct en goede eetgelegenheden in de buurt.

Kamers zijn recent gerenoveerd.

Beoordeling eten geldt alleen voor het ontbijt!

prima overnachtingshotel

Geenen
29-12-2009

Het is een prima overnachtings hotel dat zeker aan te raden is het ligt dicht bij de snelweg de kamers zijn netjes en schoon de douche erg fijn en het ontbijd s'morgens is ook lekker en dat voor maar 45 euro voor 2 pers met ontbijd.

2007

schoon,goed ontbijt, dicht langs snelweg

reijntjes
28-1-2007

schoon,goed ontbijt, dicht langs snelweg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Nuernberg Tennenlohe in Nürnberg ( Neurenberg ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Nuernberg Tennenlohe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.