Hotel H+ Hotel Nürnberg

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag8°3°
Hotel H+ Hotel Nürnberg
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Nürnberg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel H+ Hotel Nürnberg in het Nederlands

Leuk hotel voor doorreis

Wilma
17-8-2010

Wij hadden dit hotel geboekt voor een overnachting op doorreis naar Oostenrijk.

Ten opzichte van de snelweg was dit hotel prima gelegen.

Wij zijn er dus maar heel kort geweest maar het ontbijt was prima. De sfeer in het hotel was erg huiselijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Nürnberg in Nürnberg ( Neurenberg ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Nürnberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.