Hotel Garni Nürnberger Trichter

Kleine hotels
Hotel Garni Nürnberger Trichter

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Nürnberger Trichter voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Garni Nürnberger Trichter in het Nederlands

Redelijk hotel

R.v.S.
19-8-2013

Dit hotel met ontbijt aangedaan op weg naar Oosterijk als tussen station.

Eenvoudig hotel met krappe kamer en hoekdouchecel waar men met de rug steeds tegen de kraan aanliep/botste waardoor men afwisselend koud en warm water over zich heen kreeg.

Door de luiken is het geluidsstil en aarde donker wat de nachtrust ten goede komt.

Het ontbijt is standaard met weinig extra's maar voldoende.

Dit hotel is als overnachtings hotel onderweg goed te doen en licht op 10 minuten rijden van het centrum van Nurnberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Nürnberger Trichter in Nürnberg ( Neurenberg ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Nürnberger Trichter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.