Hotel Five

Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag8°-2°
Hotel Five
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Five voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Five in het Nederlands

Mooi, moderne uitstraling, gerund door jonge gasten! Keurige sfeervolle kamers, schoon!

Ontbijt is prima, a la carte met veel keuze. Aardige medewerkers, zeer gunstige ligging tov centrum en eetgelegenheden.

Gereisd anders in september 2016

Een heel goed hotel

25-2-2016

Een heel goed hotel. Zeer goede service en vriendelijk personeel.

Gereisd anders in februari 2016

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Five in Nürnberg ( Neurenberg ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Five zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.