Hotel Avenue

Kleine hotelsWeer vandaag20°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Avenue voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Avenue in het Nederlands

zeer goede ligging

Leen
26-7-2014

Op doorreis naar Oostenrijk hier verbleven. zeer goede ligging, parking voor de deur. goed ontbijtbuffet. wij hadden zeer grote kamer op bovenste verdieping. aan te raden voor tussenstop.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avenue in Nürnberg ( Neurenberg ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avenue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.