Hotel Am Jakobsmarkt

KinderhotelWeer vandaag14°-5°
Hotel Am Jakobsmarkt
9,1

8 reviews over Hotel Am Jakobsmarkt in het Nederlands

Mooi hotel in de oude binnenstad met vriendelijk personeel

24-7-2018

Mooi hotel in de oude binnenstad met vriendelijk personeel.

Gereisd anders in juli 2018

Hotel qua ligging uitstekend

30-8-2017

Hotel qua ligging uitstekend. Dicht bij de oude stad Parkeren op eigen terrein/prima

Gereisd anders in augustus 2017

Prettig hotel, vriendelijk personeel, goede ligging ten opzichte van het centrum (op loopafstand).

Kamers aan de voorkant wel lawwaaig, achterkant is prima.

Gereisd anders in maart 2016

Niet-rokers opgelet.

27-12-2013

Positief: Bij de kleine hotelbar was er tot 's avonds laat wat te drinken. Gratis parkeergelegenheid in het centrum. Negatief: We hadden via de website een standaardkamer geboekt (voor niet-rokers). Prompt kregen we een kamer voor rokers. Een kamer voor niet-rokers was er alleen voor 15 Euro extra in een hogere kamercategorie. Onze kamer had ramen naar de straatkant. De nauwe straat is de oprit naar de nabijgelegen grote parkeergarage en overeenkomstig luid.

Gereisd anders in december 2013

Goed gelegen, net hotel vlakbij de voetgangerszone van Nürnberg. Ook te voet te bereiken van het centraal station. Verschillende musea in de directe omgeving. Andere bezienswaardigheden van de stad kan je met de bus, de metro of te voet bereiken. Goede keuze aan gerechten bij het ontbijtbuffet. Restaurants en pubs liggen ook er zo goed als om de hoek. Maar toch is de ligging rustig. Voor een stedentrip in Nürnberg een aanbevolen hotel.

Gereisd anders in december 2013

Mooi hotel aan de rand van de oude binnenstad van Neurenberg. We waren (naar wens) in het achterhuis gevestigd. Trappen en vloer vrij oud en men hoort de bewoners van de bovenverdieping, maar dit was ons duidelijk en heeft ons niet gestoord. Kamer en badkamer waren schoon. Ontbijtbuffet was ook goed en er was voldoende keuze (vers gesneden fruit, verschillende cornflakes, vruchtensappen, vleeswaren, zalm, kaas, jam, honing, verschillende soorten brood, broodjes enz.). Ook hier was alles goed schoon. Het personeel bij het ontbijt was aardig en attent. Locatie was prima, we konden de oude stad te voet verkennen. Voor wie het belangrijk is: het hotel biedt gratis wifi aan, maar daarvoor moet men zich registreren.

Gereisd anders in augustus 2013

Precies wat we nodig hadden!

4-8-2013

Precies wat we nodig hadden! Via actie hadden wij een coupon voor twee overnachtingen met ontbijt verworven en in juli in de week verzilverd. De ontvangst van mevrouw Strobel was heel vriendelijk, bekwaam en behulpzaam - wat informatie van enige aard verstrekken betreft. De kamer (naar de binnenhof) was groot genoeg en schoon, bedden en linnengoed zonder aanmerkingen, het ontbijt in de ontbijtzaal zeer tevreden stellend en uitgebreid. De situatie als stadshotel is overtuigend - 200 meter. en men is op de 1ste winkelstraat en dan rechtuit richting burcht door het centrum - Super. De prijs-kwaliteitsverhouding is zeer terecht! We gaan nog een keer:-)

Gereisd anders in augustus 2013

Gaat wel.

14-6-2013

Badkamer was erg vies. De poetsvrouw heeft in een hele week nooit achter de deur van de badkamer schoongemaakt. Bovendien werd er bij het ontbijt slechts voor sommige gasten koffie ingeschonken en de anderen moesten het zelf halen.

Gereisd anders in juni 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Am Jakobsmarkt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Jakobsmarkt in Nürnberg ( Neurenberg ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Jakobsmarkt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.