Hotel Alpha

Met jonge kinderen

Tophotel

Aukje
10-8-2018

Op doorreis naar Oostenrijk hier een nachtje gelogeerd. Netjes hotel. Kamer mooi en ruim, ontbijt prima, personeel is vriendelijk en reageerde leuk op onze kinderen.

Op het moment dat wij er waren was er net een dorpsfeest met kermis bezig. Heel gezellig! Wij hebben genoten en hadden op onze kamer geen last van geluidsoverlast.

prima voor een tussenstop

Harriette
6-9-2012

net hotel. niet bijzonder. goed ontbijt. ernaast zit een tent waar je goed kan eten

Ideaal hotel voor een tussenstop onderweg

Familie van de Watering
24-7-2010

Hotel is wel een eindje van de snelweg een beetje verscholen in een woonwijk. Een paar borden helpen je het te vinden. Door een kermis was er nauwelijks (gratis) parkeerplaats voor het hotel. Tegen meerprijs hadden we ook in de parkeergarage kunnen parkeren.

Inrichting en netheid van de kamer OK in verhouding tot de prijs. We hadden een 2-persoons kamer met extra bed. De hoofdkussens zijn veel te zacht; neem je eigen kussen mee. TV op de kamer. Gratis WLAN werkte niet door een storing. Ontbijt ook OK.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpha voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpha in Nürnberg ( Neurenberg ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.