Hotel A&O Nürnberg Hauptbahnhof

7.4Goed

Duitsland, Beieren, Nürnberg ( Neurenberg )

7.4Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor A&O Nürnberg Hauptbahnhof voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel A&O Nürnberg Hauptbahnhof

• 7Rudy18-01-2016

Prima

Prima tussenstop plek onderweg naar Oostenrijk. Vlak in het centrum van Nürnberg. En zeer betaalbaar.

Met oudere kinderen

• 1anna14-08-2015

nooit meer!!

Wat een naar hotel / hostel. Geen airco, de kamers super heet en rumoerig door verkeer en treinen.... Nauwelijks geslapen. . moet je eigen bedden opmaken. Badkamer is een miniscuul hok. Het ontbijt is ronduit smerig, oud en onhygiënisch. Normaal niet snel ontevreden maar dit was echt verschrikkelijk.

Met jonge kinderen

• 8evee01-06-2014

Basis, maar schoon hotel met vriendelijk personeel

Het is echt een basic hotel (en hostel). De kamer was netjes schoon en karig maar degelijk ingericht. Het hotel ligt echt in het centrum, vlak bij het mentrostation, trein, bus en de winkels en restaurants. Het vliegveld is goed bereikbaar met de metro.

In het hotel hebben ze een prima ontbijt, genoeg keuze. Er is geen restaurant, je kan als lunch of avondeten alleen een diepvriespizza krijgen die ze opwarmen in een oven. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, kamers werden dagelijks schoongemaakt en we hebben eigenlijk niets te klagen. Het hotel was precies wat wij er van verwacht hadden.

Er is gratis wifi in de lobby en je kan tegen betaling gebruik maken van computers die daar staan. De TV heeft alleen duitse zenders en CNN. Neem een goed boek mee of ga gezellig het centrum in 's avonds om je te vermaken.

De stad heeft gezellige restaurants, veel winkels, mooie gebouwen, kerken, torens, fonteinen en zelfs een kasteel. De moeite waard om eens te bezoeken.

• 8.20-02-2014

Tot nu toe het beste verblijf in een A&O Hotel.

Ik was voor een bruiloft een nacht in het A&O Hotel in Nürnberg. Ik kon direct bij aankomst al naar mijn kamer (11:00), wat echt top was, zodat ik na de reis naar Nürnberg nog fris en kwik naar de bruiloft kon. Het afzakkertje 's avonds op het dakterras was geweldig. Zeer aardig, tot nu toe het beste verblijf in een A&O!

• 6.25-01-2014

Nou ja.

We waren daar voor 3 dagen in augustus en ik moet zeggen, het was een van de eerste hotels tot nu toe die ik niet beslist nog een keer wil bezoeken! Eerst had ik een kamer aan de straatkant waarin het zo'n 50 °C was, wanneer je het raam geopend had, moest je dan beslissen of je liever het lawaai van de stad uithield of toch liever in de kamer zweette! Hmm?! Wij hebben ervoor gekozen van kamer te wisselen wat zonder problemen mogelijk was. De nieuwe kamer was iets rustiger maar ook niet veel koeler. Voor het ontbijt moest je naar de kelder, wat op ons ook niet erg uitnodigend over kwam! De badkamer was erg klein - met zijn tweeën nauwelijks begaanbaar! Nou ja! Conclusie: voor een korte trip zonder lang verblijf in het hotel mogelijk, anders eerder niet aan te bevelen!

• 7.19-12-2013

Geweldig hostel met een geweldige ligging.

Eerder kleine kamer, maar de ligging is super. De toegang tot het openbaar vervoer was ook zeer goed. Is eerder een hotel voor jongeren. Er is veel activiteit in het hotel. De keuze aan het ontbijt was goed.

• 8.06-11-2013

Alles is er.

Alles wat je van een hostel verwachten kan. Ontbijt is oké, koffie stond er al wat langer. Maar voor de rest was alles goed. We waren als groep voor een nacht in het hostel. Er was dag en nacht een contactpersoon bij de receptie.

• 6.30-10-2013

Jeugdhostel met kamers.

De locatie is uitstekend, station, metro en is slechts een paar meter tot centrum. Het grootste manco was onze kamer, zeer benauwd, geen kast, volledig kapotte deur van de badkamer. De badkamer was piepklein, men moest zich op het toilet 'persen'. Zeer stom was dat we de kamer niet goed konden verdonkeren, omdat er geen gordijn of scherm aanwezig was.

1 tip over Hotel A&O Nürnberg Hauptbahnhof

• evee, 01-06-2014

Aanrader is om een drankje te doen op het dakterras, met uitzicht over de stad.

0 vragen over Hotel A&O Nürnberg Hauptbahnhof

• Huishoudelijke apparatuurTV