Reviews over Niedersonthofen

Nette camping met super sanitair

Eric,
    7-10-2015

Zeh am See is een kleine camping waar niet heel veel is te doen. Wel is het een prima uitvalsbasis voor fietsen, wandelen en dagtochtjes in de omgeving en er is een meer met dagrecreatie mogelijkheid. Wij hebben de Breitachklamm en de 'Alpsee-bergwelt.de' bezocht. Het sanitair is nieuw en superschoon. Als doorreiscamping voor een paar dagen prima...

Geweldige camping, super sanitair!

Visserman,
    31-7-2015

Een geweldige camping, met veel uitvalsmogelijkheden. Het sanitair heel schoon en alleen binnen te gaan m.b.v. een chip, ongewenste gasten komen hierdoor niet binnen. Douches en wastafelruimten zeer schoon, mede doordat daar de schoenen uitgetrokken moeten worden.

Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor alle vragen kun je er terecht, staan altijd voor je klaar. Daarnaast bij de receptie een Allgäuer-Walsercard gratis te verkrijgen, hiermee krijg je al korting bij veel attracties en bezienswaardigheden. Je kunt er ook een Viel Card op laten zetten(bij het VVV), daarmee kun je in veel dingen eenmalig gratis in. Kaart voor de lezer houden en gelijk doorlopen. Ideaal en met de vele bergliften heb je de kaart er zo uit! In de omgeving veel te doen en relatief dicht bij.

Het naastgelegen meer is ideaal voor wat afkoeling op warme dagen. Grote ligweide er bij en vooral ook lokale mensen. Niet te veel toeristen zoals bij de Alpsee. Gemoedelijk dus!

Prachtige omgeving

Jan_chris,
    1-10-2014

Mooie goed verzorgde camping, direct aan het meer. In het dorp goede restaurants en een kleine winkel waar je alle dagelijkse boodschappen kunt doen

Fantastische camping

Oosterkamp,
    10-9-2014

Zeh am See is een zeer rustig gelegen camping aan de voet van de Beierse Alpen, met op sommige plekken een mooi uitzicht op Niedersonthofen. Prachtig meer om af te koelen als het warm is. Vriendelijk ontvangst door de eigenaar, je wordt naar je plaats begeleid en een super nieuw sanitair gebouw. Enige nadeel: WIFI wordt verkocht met bereik op de hele camping. werkt echter alleen bij de ingang van de camping.

nog steeds een fantastische camping

frederiks,
    16-8-2014

Na 20 jr weer een keer deze camping bezocht, en het is nog steeds een fantastische camping. De ligging is geweldig er is van alles te doen in de omgeving, voor jong en oud. Het meer is een heerlijke verkoeling en de beek is een mooie speelplek voor de kinderen. De eigenaresse is altijd vrolijk en vriendelijk. Het sanitair is in 1 woord perfect, net nieuw en van alle gemakken voorzien. Alleen de eetgelegenheid op de camping is er niet tot nauwelijks, maar daar in tegen kun je in het dorp, 5 min. lopen, heerlijk eten bij de Krone of de Sonne. Het was geweldig om na al die jaren weer terug te zijn, het voelde als thuis komen. Hedy en Simone bedankt!!

Niedersonthofen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews