Camping Felbermühle

Camping Felbermühle

11 reviews over Camping Felbermühle in het Nederlands

Rustig aan een beekje, niet ver van stadje.

Ada de Jong,
20-8-2018

Mooie plek, genoeg fietsmogelijkheden. Het beste sanitair ooit op een camping meegemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prachtige camping, fijne sfeer, aanrader!

Maria,
11-8-2018

Rustige en Mooi aangelegde gastvrije camping met zeer modern sanitairgebouw. Apart gedeelte voor camperen met hond. Loopafstand van Goegging en Neustadt ad Main met voldoende restaurantjes en terrasjes. Goed fietsgebied met weinig hoogteverschil.

Gereisd met partner in augustus 2018

geweldig

M,
8-9-2017

De camping ligt op loopafstand van het dorp neustadt an der Donau. Dit dorp heeft genoeg faciliteiten voor inkopen. De camping heeft uitzicht op weilanden en doorgaande weg. Grote plaatsen met en zonder schaduw. Het sanitair is op hotel niveau, superschoon, ruim en goed doordacht. Veel info over omgeving te krijgen.

Vriendelijke behulpzame eigenaren en broodjes service vanaf 07.30.

Een apart gedeelte voor kampeerder met hond en een apart tentenveld.

Heel veel goed aangegeven fietsroutes,o.a naar Abensberg waar de Kuchlbauer van Hundertwasser een leuk plek is om te bekijken en te rusten.

Enig nadeel zouden muggen kunnen zijn,bij zonsondergang.

Wij boekten 4 nachten , het werden er veel meer!

Gereisd met partner in augustus 2017

Bijzonder mooie camping.

cruyshoeve
17-7-2016

Surfend op het internet deze camping gevonden. Hartelijke ontvangst door de eigenaar. Er is een deel voor kampeerders met en een deel voor kampeerders zonder hond. Mooie plaatsen op een parkachtig aangelegd terrein. Het sanitair is super mooi. Nog nooit een camping gezien waar bij de afwasbakken theedoeken lagen. En in de wasgelegenheid zijn gastendoekjes aanwezig. Het is niet alleen mooi, maar ook super schoon. Voor fietskampeerders is een apart veldje met tafels en banken.

De omgeving is wel aardig. Het stadje stelt niet veel voor.

Het enige nadeel van de camping zijn de muggen. Anders zou het echt een camping zijn om wat langer te blijven. Onder de muggenbulten zijn we na een paar dagen verder gegaan.

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige camping

Ton
25-5-2016

Bijzonder vriendelijk ontvangst, prachtige plekken, brandschoon sanitair en heel ruim.

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastisch en schoon

Ed Bouwer
23-8-2015

Zeer schone camping voor gezinnen die zelf hun vermaak zoeken. Eigenaar was bezig met aanleggen van WiFi. In al de 25 jaar dat wij Camperduin nog nooit zulke schone toiletten en wc's meegemaakt. In de omgeving kan je schitterende fietstochten maken

Gereisd met vrienden in juni 2015

Top

Dirk
24-7-2015

Zeer vriendelijk - het mooiste sanitair dat je kan voorstellen - héél rustig - lekker zwemwater - een locatie met geschiedenis en tafels en banken voor de fietsreizigers onder ons en niet te vergeten zéér democratische prijzen voor drankjes in de koelkast van de receptie :-).

Gereisd met partner in juli 2015

Komen zeker een keer terug

Wim
29-8-2014

We wilden nog in Beieren een weekje vakantie vieren. In de KCK tijdens onze vakantie stond een enthousiast verhaal. Niets overdreven. Mooie verzorgde groene camping, fleurig met bloemen en planten. Sanitair, mooier dan bij ons thuis en kraakhelder/schoon. Eigenaar Peter is een joviale vent, die altijd tijd voor een praatje of een kwinkslag heeft. We stonden heel leuk aan het beekje, met vrij uitzicht. Erg fijn dat het stuk voor mét huisdieren écht apart ligt. Heb je ook geen last van honden die toch even een rondje doen... Winkels (Aldi etc) op fiets of loopafstand, ongeveer 1 km. Lidl in Abensburg. Veel fietspaden en ook de wegen zijn goed fietsbaar, ook voor gewone fietsen (5-7 versnellingen) Genoeg leuks in de omgeving. Mogelijkheid voor het bestellen van broodjes op de camping. Ophalen vanaf 7 uur! Ook afrekenen etc kon lekker vroeg.

Wij betaalden (2 personen) 23,50 per dag. Voor het gebodene echt goedkoop. Enige nadeel? Misschien geen WIFI ;-) Dan zou het af zijn.

Gereisd met partner in augustus 2014

Echte aanrader!

Annette
14-8-2014

Camping Felbermühle in Neustadt an der Donau is een heel fijne camping. Ligt net buiten stadje. Geweldig mooi en schoon sanitair. Altijd goed heet water voor douche en afwas (zonder muntjes). Grote plaatsen, apart veld voor hondenbezitters. Ook groot tentenveld op gras. Caravan staat vlak op grind met groot grasveld ervoor. Wel of niet beschutting naar wens. 's Morgens op bestelling heerlijke broodjes. En de eigenaren zijn ontzettend vriendelijk, heel behulpzaam. Ongekend. Camping wordt vaak voor kort verblijf gekozen, maar wij stonden er heerlijk 3 weken . Veel fietsroutes (ook voor gewone fietsen) in de omgeving en vanaf de camping.

Gereisd met partner in juli 2014

perfecte camping

hans
10-6-2013

Uitstekende sanitaire voorzieningen.

Goede plek om fietstochten te maken

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Felbermühle in Neustadt an der Donau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Felbermühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.