Appartement Haus Bergland

• Sauna
Meer appartement info

5 reviews over Appartement Haus Bergland

• 9Roberto Bertucci25-01-2012

Het beste van alles in afwachting van

Een charmante en heerlijke vakantie. Zeer ontspannen en rustgevende omgeving. Eerste klas zwemmen (helder water). We zullen terugkeren!

Gereisd met partner in januari 2012

• 8EM23-06-2008

Zomerverblijf

Deze verblijf in het appartement is zeer goed verlopen. 's Zondags toen we aankwamen moesten lang zoeken voor de sleutel van het appartement, omdat de receptie gesloten is in het weekend. Het gebouw waren ze verder aan het renoveren aan de buitenkant. De prijs kwaliteit vind ik prima. Helaas was hun restaurant gesloten, waar we op zoek moesten gaan naar andere eetgelegenheden. De natuur is wel mooi voor wandelingen te maken, maar helaas om iets te bezichtigen moest je wel vele kilometers af te leggen. Je kan de drielandenpunt noemen. Omdat je naar Tsjechië, Oostenrijk en Duitsland kunt bezoeken. Dit Haus Bergland zou ik niet aanraden voor gezin met kinderen, want er niks te beleven voor hun.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 8J20-08-2007

Prima prijs / kwaliteit verhouding. Zeer schoon, compleet ingericht. Leuke omgeving, bijna op een drielanden punt. Restaurant was gesloten maar op loopafstand kon je goed en betaalbaar eten. Zeer aan te raden, ook in de zomermaanden.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8w.van wageningen14-01-2007

wij komen al 15 jaar in Haus Bergland en gaan er binnenkort weer heen. wij vinden het er geweldig, mooie omgeving, zowel in de winter als in het voorjaar (juni). Wij zitten net als de vorige schrijver in het app. boven de man met de herdershond. App. is comfortabel ingericht en alles zit er in wat je nodig hebt. eten doen we altijd in het Wellenbadrestaurant aan de overkant, eigenaar is de hr Pointner.

Gereisd met familie in juni 2006

• 8Alex01-08-2006

Ideale plaats om vanalles in de buurt te bezoeken. Uitstekende wandelmogelijkheden en zo in Oostenrijk en Tsjechie. De kamers zijn bijzonder ruim, maar niet zo modern. De kwaliteit van alles wat er in het huisje staat is goed te noemen (waar Duitsers natuurlijk ook om bekend staan). Overal erg vriendelijke mensen, schoonmaken wordt er echter niet gedaan tijdens het verblijf. Dit appartement is vooral in trek bij de Duitsers zelf die er vermoedelijk appartementen gekocht hebben of voor langere tijd gehuurd. Wat mij betreft een aanrader, als was het alleen maar omdat je vanaf hier alles kunt ontdekken, zowel per auto of lopend of wat dan ook. Ook vanuit het hotel worden excursies aangeboden en weekprogramma's waar je aan mee zou kunnen doen. Eten in het hotel is relatief goedkoop en zeer smakelijk. Neem voor meer vragen gerust contact met me op! Mocht je er zelf naartoe gaan, vergeet dan niet de groeten te doen aan Helmut, die op de begane grond woont met herder "Lucy".

Gereisd met partner in juni 2006

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
      • Overige servicesFietsverhuur

• SaunaAanwezig