Hotel Bergland-Hof

Hotel Bergland-Hof
6,9

8 tips over Hotel Bergland-Hof

I. van der Wal, 19-3-2014
Passau, prachtige stad! Zeker de moeite om een dagje heen te gaan.
Fam. Wiecherink, 27-2-2013
Arresleetocht in Freyung.
j. Priem, 20-9-2012
Zonder auto kun je hier niets

Marijke Altena, 15-9-2012
Als je gaat wandelen neem een lunchpakket en drinken mee, er is daar niets waar je iets kunt eten of drinken, zoals in Oostenrijk b.v.
p.bouma16@kpnplanet.nl, 14-8-2012

We bezochten in Waldkirchen het kletterwald.

Onze 9 jarige dochter vond het heel spannend om te klimmen. Na een korte instructie voor de veiligheid mag je op eigen gelegenheid en in eigen tempo aan de slag. Ook de dreiseselberg in Neureichenau bekeken. En we hebben gerodeld in Bodenmais daar ook de Siverberg gezien. Met een stoeltjeslift daar naar boven Onze dochter heeft zelf glasgeblazen bij Joska

Via St. Englmar naar huis om de wald wipfel weg te bekijken.

Voor kinderen ook een belevenis!

T., 26-2-2012

De skischool in Altreichenau is goedkoop. 3 ochtenden van 10 tot 12 uur is voor kinderen 65 euro incl skies en schoenen. Wel wat rommelig de eerste dag omdat de kinderen niet voorskieen. Hochficht was vol en moet vooraf gereserveerd worden tijdens de carnavalsweek.

Zelf 2 uur priveles gehad voor 50 euro. Skischool dreilandereck. ( aan de rechterkant)

van santen, 30-12-2011
Wat je een keer moet bezoeken is Passau op een half uur rijden . Ligt aan das schone Donau.
carla2067, 8-10-2011
De omgeving is mooi om te wandelen. Als je iets anders wilt moet je wel wat verder rijden met de auto. Wij zijn in Sankt Englmar en in Bodenmais geweest voor de zomer rodelbaan en glasmuseum Joska (echt aanrader).