Neureichenau / Altreichenau

We hebben een aantal aanbieders voor Neureichenau / Altreichenau voor je op een rij gezet:

Reviews over Neureichenau / Altreichenau

Prachtige omgeving

Familie Epema
    25-5-2015

Altreichenau is een klein dorp met weinig faciliteiten. Het hoognodige kun je er krijgen maar voor bijvoorbeeld 'echte' supermarkten moet je naar Neureichenau of Waldkrichen. De restaurants in het dorp zijn redelijk tot goed. Er is een pinautautomaat en een bezinepomp en daarmee houdt het in Altreicehnau in de lente/zomer op.

Het is de omgeving waar je voor gaat, je moet er voor rijden, maar de weg ernaartoe en bestemming zijn doorgaans prachtig! Er is zoveel te zien en tijdens het rijden keken wij onze ogen uit!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

erg leuke plek en prachtige omgeving

kevin
    27-10-2014

Wij hadden een erg leuk ingericht appartement. wij waren met twee volwassenen en twee kinderen. In de omgeving waren veel leuke uitstapjes te doen. Leuke dorpjes. Wij waren er in de herfst vakantie en werden zelfs getrakteerd op sneeuw. We hebben ook lekker gegeten bij het restaurant wat naast het appartement gelegen is.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie natuur en omgeving

p.bouma16
    14-8-2012

aanrader is zeker kletterwald in Waldkirchen, spectaculaire foto's gemaakt. Zelfs voor kleine kinderen. In Bodenmais de glasblazerij Joska kristal bezocht, onze dochter mocht zelf glas blazen en ze kreeg daarvoor ook een oorkonde. In Bodenmais ook met de stoeltjeslift de Silverberg op, om de zilvermijn te bekijken en via de rodelbaan weer naar beneden te glijden. St. Englmar is ook erg de moeite waard om de wald wipfel weg te zien, wat een bouwerk en geweldig uitzicht. Deze is ook zeer geschikt voor mensen met kinderwagens en ook rolstoel toegankelijk. De dreisesselberg in Neureichenau is ook de moeite waard om te bekijken. 700 meter te voet, maar het uitzicht en de 3 rotsen zijn erg indrukwekkend. En het uitzicht is prachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Rust, schone lucht en ruimte

Pevana
    8-2-2010

Een kleinschalig vakantie oord met veel ruimte om te wandelen of te langlaufen tegen aantrekkelijke prijzen. In de winter ook (beperkte) ski-mogelijkheden. Binnen een half uur rijden meer mogelijkheden om goed af te dalen. Een oord voor rustzoekers. Alles is aanwezig: goede accomodatie, overdekt zwembad, restaurantjes en allerlei winkels. Gemoedelijk en kindvriendelijk.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Neureichenau / Altreichenau scoort een 7 uit 10, op basis van 29 reviews