Pension Kloster St. Josef

Pension
Pension Kloster St. Josef
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Kloster St. Josef voor je op een rij gezet:

9 reviews over Pension Kloster St. Josef in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

van de Kuit
30-7-2016

Was een prima hotel. Mensen zijn vriendelijk. Netjes en schoon. Mooie tuin.

Gereisd met vrienden in juli 2016

heerlijk tot rust komen

T.F.M.Koster
10-7-2016

mooi gelegen locatie aan de rand van Neumarkt. Heerlijk genieten van de rust en de natuur. Kamer is eenvoudig. De mensen zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Keuken is beperkt open.

Gereisd met partner in juli 2016

geweldig

rico
10-1-2016

prachtig oud klooster met prachtige tuin, werden door de nonnen naar de parkeerplaats gewezen, goede ontvangst bij receptie en ze spreken duits en goed engels, nette schone kamers, wel klein maar voor ons was het voor 1 nacht perfect! douche en toilet op de kamer aanwezig, wij waren er zomer 2015 en zaten op de bovenste verdieping en minpuntje was dat het bloedheet was in de kamer maar de locatie maakte alles goed... ontbijt was ook zeer goed van vers fruit, zuivel, kaas, div broodjes en ook bronwater uit eigen bron! komende zomer als we naar onze Tsjechische bestemming gaan overnachten we hier weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Zeer gastvrij klooster

Jacco
7-9-2015

We werden welkom geheten door een lieve non van een jaar of 80. Op de vraag of ze misschien nog iets te eten hadden werd er direct een prima warme maaltijd geserveerd. Je verwacht misschien dat een klooster spartaans of ouderwets is maar dit klooster beschikt o.a. over een fitnessruimte, tafeltennistafel en een bierkelder. Dit in combinatie met de gastvrijheid maakt het een zeer aangenaam verblijf!

Gereisd met partner in september 2015

Er wordt geen aanbod gedaan om bijv. aan de getijden deel te nemen. We kozen voor logeren in een klooster maar hebben het slechts als een gewoon hotel ervaren.

Er is overigens geen kritiek op.

Gereisd anders in juni 2015

Serene sfeer

10-9-2014

Serene sfeer.. . Mooie accommodatie met uiterst vriendelijk personeel. Alles zeer schoon. Geweldig ontbijt. In een woord "prijs kwaliteitsverhouding" een 10!!

Gereisd anders in augustus 2014

Kraakheldere kamer en douche

9-9-2014

Kraakheldere kamer en douche. Prima bedden. Flat-screen t.v. Wlan op kamer. Heerlijk rustig met mooie tuin.

Gereisd anders in september 2014

ideaal adres voor een tussenstop op weg naar de

27-2-2014

ideaal adres voor een tussenstop op weg naar de vakantiebestemming

Gereisd anders in februari 2014

ook als we later aan komen kunnen we de sleutel uit een automaat halen.

kamer is netjes maar erg sober.

we liggen minimaal 3 meter van elkaar als getrouwd stel wel even wennen.

prima ontbijt.

je kunt pas na 8.00 officieel afrekenen maar de mevroeuw die het ontbijt verzorgd heeft het geld van ons aan genomen maar dan is het wel handig als je gepast bij je hebt.

's avonds na 21.00 is er niks meer te doen ook in de directe omgeveing niks gevonden.

Gereisd anders in februari 2014

Pension info

• RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Kloster St. Josef in Neumarkt in der Oberpfalz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Kloster St. Josef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.