Neumarkt in der Oberpfalz

We hebben een aantal aanbieders voor Neumarkt in der Oberpfalz voor je op een rij gezet:

Reviews over Neumarkt in der Oberpfalz

Klein Gasthof

cruyshoeve,
    14-9-2016

Gasthof Fleischmann ligt een paar kilometer van het centrum van Neumarkt. Het ziet er wel aardig uit, maar het is gedateerd. Als je vraagt naar Wifi, blijken ze dat nog niet te hebben. De kamers zijn in orde. Schoon en goede bedden.

Het restaurant is prima. Erg druk is het er niet. Het ontbijt is goed. Prima om te overnachten, maar wil je langer in dit gebied verblijven, dan kun je beter in het centrum een hotel zoeken..

Een leuke plaats. Gezellig en voldoende winkels.

Gereisd met partner in september 2016

Voor herhaling vatbaar

van de Kuit,
    30-7-2016

Was een prima hotel. Mensen zijn vriendelijk. Netjes en schoon. Mooie tuin.

Gereisd met vrienden in juli 2016

heerlijk tot rust komen

T.F.M.Koster,
    10-7-2016

mooi gelegen locatie aan de rand van Neumarkt. Heerlijk genieten van de rust en de natuur. Kamer is eenvoudig. De mensen zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Keuken is beperkt open.

Gereisd met partner in juli 2016

geweldig

rico,
    10-1-2016

prachtig oud klooster met prachtige tuin, werden door de nonnen naar de parkeerplaats gewezen, goede ontvangst bij receptie en ze spreken duits en goed engels, nette schone kamers, wel klein maar voor ons was het voor 1 nacht perfect! douche en toilet op de kamer aanwezig, wij waren er zomer 2015 en zaten op de bovenste verdieping en minpuntje was dat het bloedheet was in de kamer maar de locatie maakte alles goed... ontbijt was ook zeer goed van vers fruit, zuivel, kaas, div broodjes en ook bronwater uit eigen bron! komende zomer als we naar onze Tsjechische bestemming gaan overnachten we hier weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heel goed!

Adriënne,
    31-10-2015

Een prima overnachtingshotel. Dicht bij de snelweg. Je kunt er niet dineren maar in het naburige Neumarkt zijn genoeg goede restaurants. Een heerlijk ontbijt, mooie kamer! Alle lof voor de kamer en de familie Feihl. Mochten we weer in de buurt zijn dan zullen we dit hotel zeker weer nemen.

Gereisd met partner in oktober 2015
Neumarkt in der Oberpfalz scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews