Hotel Reiterhof Schober

1 review over Hotel Reiterhof Schober in het Nederlands

puur voor paardrijden

rober alberts
10-12-2014

wij zijn afgelopen zomer hier geweest omdat beide dochters graag paardrijden, dit paardrijden moet je per uur betalen en aangezien mijn dochters 9 en 11 zijn spreken zij de taal niet en dat is gelijk het grootste struikelblok en de les volgen is dan niet praktisch. het buitenzwembad is veel kleiner dan op de foto doet vermoeden, het binnenzwembad en de sauna zijn zomers gesloten. het avondeten was ronduit slecht de kamers oud en klein.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reiterhof Schober in Neukirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reiterhof Schober zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.