Hotel Ferien Vom Ich

• All inclusive
  • Sauna

19 reviews over Hotel Ferien Vom Ich

• 7Marra Martje12-07-2019

Laat dit je neus niet voorbij gaan.

Kan langdurig regenen. Veel in de wijde omgeving te zien. Prijs kwaliteit is goed in balans. Altijd doen voor dat geld.

Gereisd met partner in april 2019

• 5Ingrid van Dijk10-07-2019

Eenmalig helaas.

Tot mijn spijt moet ik aangeven dat ik beter gewend ben. Kamer is erg vies. Alleen bed wordt opgemaakt, maar de kamer wordt niet schoon gemaakt.

Heel veel spinnenwebben en dood ongedierte. Gemeld, maar niets mee gedaan. Beddengoed is zuiver, toilet ook. Badkamer zeer ouwbollig. 1x per week schone handdoeken. Anders betalen. Gelukkig slaap ik alleen in 2-persoons kamer en heb ik extra handdoeken. Eten is niet meer dan middelmatig. Dit betreft voor ons een al inclusieve arrangement. Op de 3e dag werd ineens moeilijk gedaan over een glas Cola zero. Deze zouden we moeten betalen, omdat dit een echt merk is. Te duur aan inkoop! De sapjes worden ook aangelengd met water. Omgeving is prachtig. Doorgaans vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    8gdj roelofs18-10-2018

voor het bedrag waarvoor werd geboekt waargekregen

rustig gelegen familiehotel, Goede ruime kamers, Ruim voorzien ontbijt buffet alsmede avond buffet uit meerdere hoofdgerechten en ruime saladebar. Hebben hier 8 dagen verbleven echter slechts 1 paar bad handdoeken en twee kleinere. Kamer wordt miniem schoongemaakt. Spinnen rag die bij binnenkomst aan het plafond hing, hing er bij vertrek nog

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8karin van looy26-07-2018

voor herhaling vatbaar !

goed hotel in prachtige omgeving. niet superchic maar wel goed, ook heel proper. het eten was geen haute cuisine maar wel lekker. de lunchpakket was ook mooi meegenomen. na een warme dag was het zwembad een goede verfrissing. zeer goed geslapen omdat het 's nachts doodstil was. wij gaan volgend jaar zeker terug. prijs + kwaliteit = meer dan ok.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Tina De Meyer24-05-2018

Prijs - Kwaliteit

Iedereen heeft verwachtingen en een eigen mening maar zo negatief hoeft het toch ook allemaal niet. Voor een all-inclusive als deze aan een zeer lage prijs is aan onze verwachtingen voldaan. 3x dag eten,mooie natuur, sauna, klein binnenzwembad, vriendelijke mensen Was een leuke vakantie

Gereisd in mei 2018

• 2017
    9Albert van der Scheer07-10-2017

heel goed verzorgd

mooie omgeving, prachtig wandelgebied

Alleen gereisd in september 2017

• 7jan19-09-2017

ruim voldoende

Prima, zeer rustige ligging, van het hotel. Van hieruit en vanuit Neukirchen, prachtige wandelingen te maken.(Wandelkaart bij receptie kosteloos verkrijgbaar). De schitterende steden Regensburg en Passau op ongeveer èèn uur rijden bereikbaar. Zeer de moeite waard ook de Gläserne Scheune in Viechtach. Het hotel op zich zelf alsmede de maaltijden hebben wij als ruim voldoende ervaren. Vooral ook gelet op de prijs-kwaliteitsverhouding. Een enkele opmerking met betrekking tot de maaltijden. Kleine kuipjes margarine in plaats van een 250 grams kuip bij het ontbijtbuffet lijkt ons wenselijk.Nu dienen de broodjes (ook de lunchpakketbroodjes) aan het buffet te worden gesmeerd in plaats van aan de ontbijttafel.Dit geeft een onplezierig oponthoud aan het buffet. Vooral als het daar wat drukker is.Ook zou avondkoffie o.i in een all-inclusive arrangement dienen te zijn opgenomen. Nu was dat niet het geval om o.i. onduidelijke redenen.Tenslotte zou een grotere alertheid op het tijdig aanvullen van etenswaren aanbeveling verdienen.Er was soms geen kaas meer. Een nieuwe schaal youghurt bijvoorbeeld werd soms pas gebracht als bijna iedereen de eetzaal had verlaten.

Gereisd met partner in september 2017

• 9E. P. Hoksbergen07-09-2017

Prima hotel waar je je heel gauw thuisvoelt

Heerlijk gemoedelijk hotel waar alles mag en niets moet. Alles is aanwezig wat aanwezig moet zijn , geen super de luxe maar gewoonweg heel goed. Ook het ontbijt en diner (buffet) was heerlijk. Kamers mogen wel iets gemoderniseerd worden en WiFi was niet 100% Maar waar klagen wij over 👍🔝

Gereisd met partner in september 2017

• 5J. van Dort06-09-2017

Nooit meer daarheen. Schrappen die tent.

Reservering en betaling verricht via een touroperator. Correcte bediening door hardwerkend personeel, hoewel zwaar understaffed. Er waren altijd maar maximaal 2 personeelsleden in het hotel beschikbaar voor de gasten, vaak echter maar 1 of geen. De receptie was dan onbemand en dan moest je naar de keuken om te zien of daar iemand je te woord kon staan. Soms was er echt helemaal geen personeel te bekennen. Werkelijk belachelijk. Met een minimum aan investeringen slaat deze horeca-ondernemer er werkelijk een slaatje uit. Understaffed crew, geen moderniseringen, lekkende dakgoten, verwaarloosd terras, overwoekerd met gras. Linnen hadden wij 2 keer in één week, maar de meeste gasten moesten het een hele week met één linnenset doen. Roomservice beperkt zich tot bed glad trekken, prullenbak legen en pyjama's vouwen. We hebben daar met lange tanden zitten eten van au bain marie warm gehouden platgekookte groenten, zachte broccoli, tot moes gekookte winterpeen, veel te lang gekookte sauerkraut, rimpelige appeltjes als fruit, geen citrus. Echt minimaal gaarkeuken-werk en de spruitjeslucht rook je door het hele hotel. Bah, echt afschuwelijk. Op onze kamer boven de ingang, roken wij de laatste 2 dagen onmiskenbaar de stank van vuilnis. De vuilcontainers stonden op 10 meter afstand van ons balkon. Zwembad te ondiep: Van 69 tot 139 cms; een baantje trekken gaat niet, want dan kom je aan de ondiepe kant met je tenen tegen de vloertegeltjes. Sauna moet je eerst een uur of zo van te voren aanzetten, hebben we maar niet geprobeerd.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Toon Habraken28-07-2017

Het hotel was goed ,eten en drinken,en rustig

Goede verzorging ook een lunch pakket was mogelijk.Een klein - puntje (geen lift ) Zeer goed gelegen voor uitstapjes naar glas kunst fabrieken. Ook naar b.v. Regensburg of Passau is zeer goed te doen.Ook een uitstapje naarTchegie is goed te doen .

Gereisd met partner in september 2016

0 tips over Hotel Ferien Vom Ich