Hotel Klosterhof

Hotel Klosterhof

• Ligging t.o.v. pistes6,5

11 tips over Hotel Klosterhof

Rohloff, 19-8-2014
Furth im Wald en St. Englmar zijn fantastisch!
Mariska Huigen, 13-8-2014
Directie wakker schudden om op meerdere plekken een buffet te maken en meer personeel aan te nemen.
Jan, 26-7-2014
Het Hotel, gelegen in Kniebis/Freundenstadt in het Zwarte Woud is een uitstekende tussenstop voor vakantiegangers op weg naar Zwitserland of Italië. Wij reden vanuit Leiden 660 km. Goed te doen en geen gehaast.

We hebben een aantal aanbieders voor Klosterhof voor je op een rij gezet:

GC Brand, 5-10-2013
Wij hadden wel het geluk een studio te hebben, en niet de standaard kamer. Is bij boeken wel aan te bevelen. Ook een kaart voor de parkeergarage (€3 p/d) is een aanrader.
Jorn, 15-8-2013
De omgeving is heel mooi, leuke wandelingen, een daguitstap naar Tsjechië is gemakkelijk te doen...
roeljans, 11-5-2013

Hotel is met name gericht op ouderen, voor kinderen is het niet zo geschikt.

Dagtocht naar Praag is aan te bevelen.

Als je van wandelen en rust houdt is dit een prima uitvalsbasis. De omgeving is werkelijk schitterend!

familie Hendrikse, 26-10-2012
Veel leuke wandelroutes dichtbij, alles staat in een groen boekje in de lobby.
A.Zwaard, 18-10-2012

Excursie met de firma Wenzel naar Praag afgehaald en gebracht bij het hotel

te boeken bij Tourist info in Neukirchen.Een bezoek bij de glasfabriek en park van Joska kristal in Bodenmais met het mooiste glas tegen aantrekkelijke prijzen,goedkoper dan in Praag.Verder bij de receptie talloze brochures verkrijgbaar met allerlei bezoekmogelijkheden

Mireille, 29-8-2012

Grootste rodelbaan van Beieren en rollecoaster in Skt. Engelmar

Stad Kladovy in Tsjechië

Tax Free shopping voorbij Furth in Wald net over de grens in Tsjechië

Wandelen (goed aangeduid) aanrader in Neukirchen am Heiligen Blut zelf en bij Hoge Bogen

En nog veel meer

Sarah, 22-8-2012
Neem wandelschoenen mee voor in het hotel !

We hebben een aantal aanbieders voor Klosterhof voor je op een rij gezet: