Hotel Klosterhof

redelijk

onsES en Holleboer,
24-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

kamer waren netjes , bedden een drama wel schoon, douche netjes ook om de dag schone handdoeken, voldoende shampoo.

koelkastje aanwezig, maar goed ook hadden we toch nog een koud biertje. in de tuin schonken ze de long drinks vol bier die nog stonde na te dampen van het afwasmachine,dus lauwe sapjes! personeel redelijk vriendelijk, over het algemeen genomen.

Kenmerken

24-8-2016

Goede prijs/kwaliteits verhouding

Bianca de Wit-van de Vooren
14-7-2015

Leuk hotel met zeer schone kamers. Eten is redelijk goed maar weinig variatie. Personeel bij receptie was goed en aardig maar bij de bar zou het wat vriendelijker en vrolijker mogen. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding.

fantaschtische plek

anoniem
22-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Klosterhof is een prima hotel,

met een prachtig uitzicht,

en heel vriendelijk personeel.

Dit is het net niet!

Rohloff
19-8-2014

Bayerische Wald is top!!

Accomodatie is nog fris qua uiterlijk! Wat er beloofd wordt in de beschrijving is er ook. Echter bij alle aspecten scoort dit hotel net een voldoende en niet meer dan dat! De lage prijs wel men goed maken door op kwaliteit en personeel te bezuinigen. Terwijl wat kost nou vriendelijkheid...overzichtelijke informatie en liefde voor het eten dat je bereidt???? M.i. schort het bij dit hotel maar aan 2 dingen: 1 goede organisatie (zeker voor zoveel gasten) 2 passie voor kwaliteit.

Ik ga er niet meer terug, ondanks dat de omgeving voor vakantie te vieren met kinderen geweldig is!

Ik hoop dat dit hotel iets doet met de enquete die ik heb ingevuld en wens ze veel succes voor de toekomst!!

Dit nooit weer

Mariska Huigen
13-8-2014

Vechten om een tafel bij het ontbijt. Lange wachtrij bij het buffet s avonds. Het personeel heeft niet de capaciteit om alle mensen te kunnen helpen die zich vanaf half 8 vol proppen en vervolgens met een rotgang naar de bar rennen ivm gratis bier en wijn. De glazen worden vanaf half negen niet meer aan gevuld terwijl het diner tot negen uur duurt. Ook moesten wij bij wildvreemden aan tafel zitten. Na heel veel moeite hebben wij een andere tafel gekregen. Kamer is wel goed.

Wij hebben ook dit jaar weer genoten van de gastvrijheid van Hotel "Klosterhof" Het weer was prima en De Nieuwe Bierstube was net een paar

dagen voor onze aankomst geopend. verder was het eten weer goed de

Kamer heerlijk ruim en schoon. ook in de omgeving is er van alles te zien.

Mocht je niet binnen willen zwemmen,dan is er op loopafstand een prachtig aangelegd natuurbad. De Foto's hebben wij bijgevoegd en wij kijken al weer uit naar volgend jaar.

Kitty en Hans Jansen.

Nooit meer

Fam. Groters
15-7-2014

Dit Hotel is beslist Geen aanrader. All inclusive is tot 21.00 uur de koffie is niet inbegrepen moet je 2 euro voor betalen, loopt aardig op als je met z'n vieren bent. Eten zeer slecht, veel vet en weinig variatie. toegewezen eettafel was dubbel geboekt, daar sta je dan met je bordje in je handen.

• Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kregen bij de receptie het standaardpraatje te horen. Met weinig uitleg.

reisje Praag geboekt. Zitten we te wachten,zeggen ze doodleuk jullie waren er niet en is de bus doorgereden. Stonden gewoon klaar, maar geen bus gezien. Een beetje jammer zoiets.

Verder hebben we een prima verblijf gehad.

"Prima Hotel"

A. Dekker
18-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben met vrienden dit hotel als prima ervaren. Mooie kamer en goede bedden. Het eten was prima we zaten in de tweede groep en er werd steeds bij gevuld er was van alles genoeg.

Het personeel was ook zeer vriendelijk.

Schitterende omgeving zeer veel gewandeld.

Al met al aanrader....

Geboekt via supermarkt. 7 nachten all in voor nog geen € 500. Aankomst: prima vlotte ontvangst. Ruime kamer (studio), met voldoende ruimte. Keurig schoon. Prima faciliteiten.

Eten: prima en voldoende. Kwaliteit voldoende. Genoeg keuze.

Schoonmaak kamer iedere 2 dagen, incl beddengoed. Top!

Drankjes etc. voldoen ruimschoots.

Kan me absoluut niet vinden in andere (negatieve) recensies.

Kortom: echt een aanrader.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klosterhof in Neukirchen beim Heiligenblut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klosterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.