Appartement Ferienhof Pongratz

Appartement

1 review over Appartement Ferienhof Pongratz in het Nederlands

2008

Prima adres, heel goed bevallen

de Haan
29-9-2008

Een erg leuk adres, echt een boerderij met beesten. Veel katten ook. Ontvangst en service uitermate vriendelijk. Echt beiers bier en limonade voor de kinderen als welkomstdrank. ligt buiten het plaatsje en is heel rustig. Voor kinderen goenoeg vertier, ook een klein zwembad. Wat gedateerde maar nette, schone inrichting van app. Wij gaan zeker nog eens terug. Op de grens met Tsjechie en veel mooie wandelmogelijkheden.

Gereisd Familie in Mon Sep 29 2008 12:14:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Ferienhof Pongratz

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienhof Pongratz in Neukirchen beim Heiligenblut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienhof Pongratz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.