Hotel Burg Am Hohen Bogen

Hotel Burg Am Hohen Bogen
6,7

• Ligging t.o.v. pistes6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Burg Am Hohen Bogen voor je op een rij gezet:

78 reviews over Hotel Burg Am Hohen Bogen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima hotel

Anita
28-2-2018

Prima hotel goed eten alleen de fitness ruimte is wat verouderd. Zwembad was niet zo groot en wel druk bezocht.

Uitstekend

Harm
21-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Veel trappen, groot hotel, wel gunstig gelegen bijgebouw, alles met elkaar verbonden

Nooit weer.

van Santen
14-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes3

Allereerst moet je een aantal trappen op om bij de receptie te komen, of zoals ik later ontdekte met de auto rond rijden. Er is geen lift naar iedere verdieping. Het hotel is dan ook niet geschikt voor minder validen. De bedden waren in slechte staat, en na enkele dagen begonnen de benen steeds meer jeukende rode plekken te vertonen. De kamers zagen er op het oog wel goed schoon uit.

Tijdens het eten moet je goed opletten of het bord en het bestek wel goed schoon is, mijn vrouw had zelfs de eierschillen aan het bord hangen. Koffie of iets te drinken is op sommige tijden erg moeilijk aan te komen. In het zwembad zijn de meeste ligstoelen kapot. Het eten is niet overmatig uitgebreid. Het hotel ligt ook in een uithoek, wat nogal wat kilometers vergt voor een dagtripje. De wc achter de bar was niet echt schoon te noemen, een verdieping lager was het wel wat beter.

We hebben een heerlijk relaxte vakantie gehad

Sandra
22-10-2016

Wij vonden het eten prima! Er was ruim voldoende! Personeel was ook wel vriendelijk en sprak wel goed Duits. De barman Petr sprak zelfs een paar woordjes Nederlands! Het zwembad was lekker warm! Ook veel gelezen aan het zwembad. Heerlijk relaxen! De muziekavond die georganiseerd was was ook erg gezellig.De kamer werd elke dag schoongemaakt en opgeruimd! Zelfs de pyama's die wij altijd onder het kussen frommelen werd netjes opgevouwen! Wij vonden deze vakantie wel voor herhaling vatbaar ook dit hotel! En wat het eten betreft typisch Duits! Hou je niet van Duits eten dan moet je niet op vakantie gaan naar een Duits hotel! Van de negatieve recensies waren we best een beetje geschrokken maar gelukkig delen we dat niet want in 1 woord dit was een super leuke en relaxte vakantie! We vonden het jammer dat die week zo snel voorbij gevlogen is! Dagtocht naar Praag was ook superleuk en veel gezien! Al hadden we wel verwacht dat de reistijd korter zou zijn maar goed dat mocht voor ons de pret niet drukken!

Prima voor een week!

Isabel
17-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het eten was prima, maar niet continentaal. Wel echt op Bayerisch eten gericht. Ontbijt was voldoende.

Zwembad hebben de kinderen (9 en 12) zich prima vermaakt en met mooi weer is het ook gezellig bij het buitenbad.

Familiekamer was goed, ik vond het matras ietsje minder. Extra kussens kun je gewoon om vragen bij de receptie.

Veel personeel inderdaad Tsjechisch maar wel vriendelijk.

Kortom prima vakantie voor een week!

Tip: het Naturbad in het plaatsje zelf en het "pretparkje" op 40 minuten rijden met achtbaan, 2 rodelbanen en klimgelegenheid en waterbanden!! Hier kun je munten kopen en is er geen enteegeld!

Fantastische week gehad

VdBossche
15-9-2016

Prijs kwaliteit 10/10, Personeel zeer vriendelijk.Uitgebreid ontbijt, in de middag kleine snack, en avondeten lekker. Enigste minpuntje is dat het niet echt duidelijk is wat is inbegrepen in de all inn. Voor de prijs die je betaald kan je echt niet klagen.....Ook zeer mooie omgeving......

Verschrikkelijk hotel

Vera Thijssen
5-9-2016

Mooie omgeving, maar dan heb je ook meteen alles gehad. Vervallen hotel. Te weinig personeel die heel hard moeten werken. Vies/slecht eten. Niet schoon. Veel dingen kapot. Zwembad niet veilig voor kleine kinderen (scherpe randen). Verder helemaal niets te doen voor kinderen. Het enige speeltuintje wat er was zat een wespennest in de glijbaan. Dit hotel zat in onze reis die we geboekt hebben bij touroperator. Touroperator bied deze reis als rondreis met kids aan. Wij vinden dat je als reisorganisatie het niet kunt maken om mensen in zo'n hotel onder te brengen.

nooit meer

Dhr. Joosten
4-9-2016

Onvriendelijk personeel, vooral bij de receptie. Vaak geen parkeerplaats kunnen vinden. Bij aankomst word je doorverwezen naar je onderkomen zonder verdere uitleg, zoek het maar uit.. Lang wachten op de consumpties tijdens de maaltijden. De rommelige gang van zaken tijdens het bij elkaar rapen van het eten. Wifi werkte af en toe, meer niet dan wel. Van de 4 betaalde aansluitingen werkten er maar 2. Er valt nog heel veel te verbeteren.

Mooie omgeving maar matig hotel

Bob
31-8-2016

De ligging van het hotel is erg mooi. Ook de omgeving is erg mooi om bv te wandelen of te fietsen. Het zwembad is goed maar het buitenbad is niet verwarmd.

Echter het buffet is niet goed. Het eten werd niet op tijd bijgevuld waardoor er veel lege bakken waren. Ook de keus was minimaal. De "lunch" bestond uit soep met salade.

Het was niet duidelijk welke drankjes onder de ultra all inclusieve bevonden. De kamers waren goed en ook elke dag netjes schoongemaakt.

De spa kon alleen in de ochtend geboekt worden en de prijzen zijn redelijk hoog.

De kinderen hadden weinig vermaak. Er is een "speelhal" met diverse spelletjes maar de kinderopvang was continue gesloten. Verder waren er diverse bord spelletjes te leen.

Verschrikkelijk hotel

hetismij_liesje
25-8-2016

Wij hebben afgelopen zomer 4 nachten verbleven in dit gedateerde hotel. Bij aankomst werd je chagrijnig en kortaf ontvangen door de receptioniste. Dit kan een moment opname zijn maar het personeel (met uitzondering van barman Petr) hield dit elke dag vol kortaf en chagrijnig zijn. Ze denken niet mee met de gasten en een goedemorgen kan er ook al niet van af. Het eten is niet goed. Koude taaie friet. Vettig vlees en een karig ontbijt. Het zwembad is oke maar niet groot voor zo'n groot hotel. De omgeving daarentegen is wel erg mooi.

Voor de omgeving zou ik zo terug willen gaan maar dit hotel NOOIT meer.

Mocht je deze omgeving willen bezoeken ga dan zeker rodelen bij Grün.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Burg Am Hohen Bogen in Neukirchen beim Heiligenblut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Burg Am Hohen Bogen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Burg Am Hohen Bogen scoort een 6.71 uit 10 op basis van 88 reviews.