Neukirchen beim Heiligenblut

We hebben een aantal aanbieders voor Neukirchen beim Heiligenblut voor je op een rij gezet:

Reviews over Neukirchen beim Heiligenblut

afgelegen en rustig maar zeker een aanrader!

Fam. de Ruiter,
    6-8-2012

Het dorp is erg rustig en de "vele"restaurantjes hebben wij niet gezien?

Als je gewoon eet in het Burghotel is het prima want dan hoef je niet op zoek naar een restaurantje. Ook een supermarkt in de nabije omgeving is er niet echt.

De omgeving is prachtig en er is veel in de omgeving voor zowel kinderen als ouderen.

De tjechische als duitse omgeving is erg leuk! Mensen zijn vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prachtige ,lieflijke omgeving

GA Oude Nijhuis,
    27-6-2012

Het Beierse Woud biedt voor elk wat wils. Het landschap heeft vele facetten. Vele wandelwegen,meren,bossen en schilderachtige steden en dorpen. Het heuvellandschap ziet er groen,fris en keurig verzorgd uit. Men kan er voor een redelijke prijs zeer goed eten en drinken. Kortom,een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2012

Voor de 3de keer mee gemaakt : Uitmuntend

Hans Veltman,
    21-10-2008

Voor de 3e keer in Klosterhof geweest in 10 jaar tijd. Ook nu weer was het uitmuntend. Het dorp zelf niet zoveel te beleven, maar de omgeving schitterend. De bediening subliem, de maaltijden grandioos, de kamers en bedden zeer goed, alleen de bedbodems kraakten wat. Hat is zeker niet voor het laatst dat ik er geweest ben.

Gereisd met vrienden in juli 2008
Neukirchen beim Heiligenblut scoort een 6,8 uit 10, op basis van 30 reviews