Reviews over Neukirchen beim Heiligenblut

Niet all-inclusive waardig

Simon Bierma
    13-8-2018

De hotelkamer was op zich goed voor twee personen. Wij waren met zijn drieën dus één van ons, onze zoon, moest op een slaapbank slapen. Die zijn keihard met een heel dun matras. Hij heeft niet erg fijnen nachten gehad.

Interieurverzorging was uitstekend, iedere dag schone handdoeken en schoonmaak.

Wij hadden all-inclusive geboekt. Dat is niet de naam waard!!

Ontbijt was prima, lunch ronduit slecht en avondeten matig.

Bij het avondeten had je keus uit een tweetal menu's. Met kinderen is er geen rekening gehouden terwijl er behoorlijk wat rondliepen.

TIP: moet niet all-inclusive, alleen ontbijt !!!

Omgeving is schitterend, ook is er genoeg te doen in de omgeving.

Dagje Praag gedaan, zeker de moeite waard.

Prima hotel

Anita
    28-2-2018

Prima hotel goed eten alleen de fitness ruimte is wat verouderd. Zwembad was niet zo groot en wel druk bezocht.

Uitstekend

Harm
    21-6-2017

Veel trappen, groot hotel, wel gunstig gelegen bijgebouw, alles met elkaar verbonden

We hebben een heerlijk relaxte vakantie gehad

Sandra
    22-10-2016

Wij vonden het eten prima! Er was ruim voldoende! Personeel was ook wel vriendelijk en sprak wel goed Duits. De barman Petr sprak zelfs een paar woordjes Nederlands! Het zwembad was lekker warm! Ook veel gelezen aan het zwembad. Heerlijk relaxen! De muziekavond die georganiseerd was was ook erg gezellig.De kamer werd elke dag schoongemaakt en opgeruimd! Zelfs de pyama's die wij altijd onder het kussen frommelen werd netjes opgevouwen! Wij vonden deze vakantie wel voor herhaling vatbaar ook dit hotel! En wat het eten betreft typisch Duits! Hou je niet van Duits eten dan moet je niet op vakantie gaan naar een Duits hotel! Van de negatieve recensies waren we best een beetje geschrokken maar gelukkig delen we dat niet want in 1 woord dit was een super leuke en relaxte vakantie! We vonden het jammer dat die week zo snel voorbij gevlogen is! Dagtocht naar Praag was ook superleuk en veel gezien! Al hadden we wel verwacht dat de reistijd korter zou zijn maar goed dat mocht voor ons de pret niet drukken!

Prima voor een week!

Isabel
    17-9-2016

Het eten was prima, maar niet continentaal. Wel echt op Bayerisch eten gericht. Ontbijt was voldoende.

Zwembad hebben de kinderen (9 en 12) zich prima vermaakt en met mooi weer is het ook gezellig bij het buitenbad.

Familiekamer was goed, ik vond het matras ietsje minder. Extra kussens kun je gewoon om vragen bij de receptie.

Veel personeel inderdaad Tsjechisch maar wel vriendelijk.

Kortom prima vakantie voor een week!

Tip: het Naturbad in het plaatsje zelf en het "pretparkje" op 40 minuten rijden met achtbaan, 2 rodelbanen en klimgelegenheid en waterbanden!! Hier kun je munten kopen en is er geen enteegeld!

Neukirchen beim Heiligenblut scoort een 6,8 uit 10, op basis van 30 reviews