Sorteren

Reviews over Neukirchen

voor het bedrag waarvoor werd geboekt waargekregen

gdj roelofs
    18-10-2018

rustig gelegen familiehotel, Goede ruime kamers, Ruim voorzien ontbijt buffet alsmede avond buffet uit meerdere hoofdgerechten en ruime saladebar. Hebben hier 8 dagen verbleven echter slechts 1 paar bad handdoeken en twee kleinere. Kamer wordt miniem schoongemaakt. Spinnen rag die bij binnenkomst aan het plafond hing, hing er bij vertrek nog

voor herhaling vatbaar !

karin van looy
    26-7-2018

goed hotel in prachtige omgeving. niet superchic maar wel goed, ook heel proper.

het eten was geen haute cuisine maar wel lekker. de lunchpakket was ook mooi meegenomen. na een warme dag was het zwembad een goede verfrissing. zeer goed geslapen omdat het 's nachts doodstil was. wij gaan volgend jaar zeker terug.

prijs + kwaliteit = meer dan ok.

Prijs - Kwaliteit

Tina De Meyer
    24-5-2018

Iedereen heeft verwachtingen en een eigen mening maar zo negatief hoeft het toch ook allemaal niet.

Voor een all-inclusive als deze aan een zeer lage prijs is aan onze verwachtingen voldaan.

3x dag eten,mooie natuur, sauna, klein binnenzwembad, vriendelijke mensen

mooie omgeving, prachtig wandelgebied

ruim voldoende

jan
    19-9-2017

Prima, zeer rustige ligging, van het hotel. Van hieruit en vanuit Neukirchen, prachtige wandelingen te maken.(Wandelkaart bij receptie kosteloos verkrijgbaar).

De schitterende steden Regensburg en Passau op ongeveer èèn uur rijden bereikbaar. Zeer de moeite waard ook de Gläserne Scheune in Viechtach.

Het hotel op zich zelf alsmede de maaltijden hebben wij als ruim voldoende ervaren. Vooral ook gelet op de prijs-kwaliteitsverhouding. Een enkele opmerking met betrekking tot de maaltijden. Kleine kuipjes margarine in plaats van een 250 grams kuip bij het ontbijtbuffet lijkt ons wenselijk.Nu dienen de broodjes (ook de lunchpakketbroodjes) aan het buffet te worden gesmeerd in plaats van aan de ontbijttafel.Dit geeft een onplezierig oponthoud aan het buffet. Vooral als het daar wat drukker is.Ook zou avondkoffie o.i in een all-inclusive arrangement dienen te zijn opgenomen. Nu was dat niet het geval om o.i. onduidelijke redenen.Tenslotte zou een grotere alertheid op het tijdig aanvullen van etenswaren aanbeveling verdienen.Er was soms geen kaas meer. Een nieuwe schaal youghurt bijvoorbeeld werd soms pas gebracht als bijna iedereen de eetzaal had verlaten.

Neukirchen scoort een 6,7 uit 10, op basis van 4 reviews