Hotel Best Western Grand City Neufahrn ***

Hotel Best Western Grand City Neufahrn ***

Hotel Best Western Grand City Neufahrn

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Grand City Neufahrn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Grand City Neufahrn in het Nederlands

Zeer slechte behandeling

Asher, 12-8-2012

Een week voor aankomst hadden wij geboekt voor een tussen overnachting vanuit italie naar Nederland, bevestigging ontvangen alles prima geregeld dachten wij. Echter bij aankomst na een slopende rit bleek dat er bij de reservering iets mis was gegaan en dat ze de boeking voor een week later hadden staan.

Kan gebeuren... echter deze zeer onvriendelijke dame van het hotel had zoiets van zoek maar wat anders want wij hebben geen plek meer ! Daar sta je dan sávonds laat met drie kleine kinderen.. na een uur had ze eventueel nog wel 2 apparte kamers maar die kosten opeens 4 x zoveel als normaal . Dit hotel is absoluut een afrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Grand City Neufahrn in Neufahrn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Grand City Neufahrn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Grand City Neufahrn scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.