Hotel Am Fluss

Kleine hotelsWeer vandaag-3°-6°
Hotel Am Fluss

We hebben een aantal aanbieders voor Am Fluss voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Am Fluss in het Nederlands

modern hotel

c.hendrikx
23-7-2013

Kamers zijn vrij sober. Het bed is erg laag. Eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het slot en de binnenstad liggen aan de andere kant van de brug. Parkeren kan gratis voor het hotel. Ontbijt is goed.

Gereisd alleenreizend in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Fluss in Neuburg an der Donau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Fluss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.