Hotel Gasthof Kreuzhuber

2 reviews over Hotel Gasthof Kreuzhuber in het Nederlands

Voldoende !

GL
20-9-2016

Wij hebben hier verbleven in een familiekamer met 2 oudere kinderen op doorreis van uit Kroatie. Verouderde maar propere kamer met aparte slaapkamer. Vriendelijke uitbaters en een goed ontbijt. Hotel is aan een opknapbeurt toe. Ligging tov de autosnelweg is goed , 10 minuten van de af/oprit. In het dorp is weinig te beleven. Gelegen langs een drukke weg. Avondeten was er zeer lekker en niet duur !

Prima doorreis hotel

b.a.
18-8-2015

Prima hotel met nette kamers en vriendelijk personeel.

Goed voor 1 of 2 nachten als doorreis hotel.

Eten is uitstekend.

Ontbijt prima maar niet echt hoogstaand en veel keuze.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Kreuzhuber in Neuburg am Inn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Kreuzhuber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Kreuzhuber scoort een 7.44 uit 10 op basis van 2 reviews.