Hotel Hofwirt

Hotel Hofwirt

We hebben een aantal aanbieders voor Hofwirt voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hofwirt in het Nederlands

goed voor doorreis

Ina
10-10-2010

Het hotel ligt midden in het mooie dorpje. 's Avonds goed kunnen eten in het restaurant, vriendelijke bediening. Een ruime kamer met goede bedden en een nette badkamer aan de achterkant, heel rustig. Het ontbijt was wel heel erg eenvoudig, jammer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hofwirt in Neubeuern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hofwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.