Reviews over Neu-Ulm

Prima hotel voor overnachting

Peter,
    5-3-2017

Op terugreis uit Oostenrijk hier overnacht (2 volwassen en 2 grote kinderen). Snel en makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg. Hotel ligt in bedrijven-/woonwijk. Gratis parkeren op eigen terrein. Nette ontvangst. Kamer netjes en compleet. Prima bedden. Gratis WiFi. Ontbijt is prima, je kan hier ook dineren. Centrum Ulm op 3 km afstand. Parkeren in centrum kost €1,50 p/u.

Goed overnachtingshotel

Jan,
    14-7-2016

We zijn hier 1 nacht geweest. Het beviel ons goed. Goede bedden, ruime kamer en alles wat je wilt hebben. Er is niet veel luxe maar alles is aanwezig en dat voor een goede prijs!

Prima overnachtingshotel!

Leontine,
    28-7-2015

Dit hotel ligt op slechts enkele minuten van de snelweg A7 en is dus zeer geschikt om te overnachten op doorreis naar Oostenrijk of Italie.

Het ontvangst is zeer vriendelijk. Het hotel is vrij nieuw, de kamer zeer schoon, netjes en ruim genoeg voor 2 volwassenen met 2 kleine kinderen.

Prettig dat er gratis koffie, thee, water en fruit beschikbaar is in de moderne lobby en de loungebanken buiten.

Verrast waren wij door het zeer complete ontbijt wat 's morgens voor ons klaar stond!

Wat ons betreft een aanrader!

net hotel met mooie kamers

mwoe,
    23-8-2013

Hotel is zo goed als nieuw.

Ligging is alleen echt in de middle of no where. Ligt ergens tussen de universiteitsgebouwen.

had zelf geluk dat ik er van zaterdag op zondag was. naast het hotel is een bouwterrein waar druk gebouwd wordt met hijskraan, etc.

Zeer mooie kamers alleen geen airco.

Ontbijt prima voor doorreis.

Eenvoudig maar zeer geschikt als doorreishotel.

laersgrispen,
    5-8-2013

We verbleven 1 nachtje in dit hotel op een 4 persoonskamer. Deze was zeer ruim, modern en erg netjes. Personeel behulpzaam en vriendelijk.

Neu-Ulm scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews