Hotel TRYP Munich City Center

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor TRYP Munich City Center voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel TRYP Munich City Center

• 7Hannie17-09-2019

Prima hotel voor een paar dagen München.

Hotel op slechts ongeveer een kilometer van het centrum van München, vlakbij het centraal station. Parkeren kun je in de garage onder het hotel. Wij hebben dit hotel geboekt op basis van aanwezigheid van een restaurant. Helaas is dit alleen een ontbijtrestaurant. Overigens was het ontbijt prima. De aanwezige snackbar was er niet. Voor diner moet je dus buiten het hotel zijn. Prima restaurants in de directe omgeving. Kamers zijn modern en schoon. Bij inchecken troffen wij een van origine Spaanse receptioniste die zeer slecht en onverstaanbaar Duits sprak.

• 2018
    9EJ en DWH30-04-2018

Fantastisch, geweldig weekend gehad.

Goed hotel, samen met mijn zoon van 16 naar wedstrijd Bayern geweest. P garage naast de deur. Bij aankomst lagen onze tickets bij de receptie. Kamer goed en schoon. Wij waren er tijdens de Fruhleinsfest van 20 april tot 6 mei. Wat een feest een grote kermis met allemaal biergartens., 600 m lopen van het hotel. Het centrum ligt 800 meter van het hotel. goed aan te lopen. Mooie plek midden in het centrum. Wij hadden 28 graden met zon, lekker buiten zitten kaarten . Ontbijd in de binnentuin, wat wil je nog meer.Leuke eettentjes aan de overkant van het hotel. Tafelvoetbal in de lounge, leuke zitgedeelte, sauna , sportschool op de 1e verdieping, met nieuwe toestellen. echt 4 steren . Wij hebben genoten. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotelbar is zeker een aanrader. Was gezellig , internationaal. Als wij in de toekomst weer een wedstrijd gaan bezoeken , pakken wij dit hotel weer. Aanrader

Met oudere kinderen

• Oude reviews

6hannievanruiswijk07-08-2013

Midden in de stad.

Gelukkig was er een buitenterras, anders was de capaciteit van het restaurant onvoldoende voor ontbijt/diner. Er is alleen een italiaanse keuken, dus weinig keus als je niet van pasta en pizza houd. Bovendien is er te weinig personeel voor bar en restaurant: 1 groep voor beide. Als het druk is in het restaurant is er geen bezetting aan de bar en andersom. Hoe dan ook: soms lang wachten!!! Bovendien is het personeel niet erg vriendelijk. Dat heeft kennelijk te maken met de werkdruk vanwege onderbezetting.

• 7Arie20-04-2011

Prima ligging.

Hotel ligt op korte afstand van station en binnenstad.

• 6MDB10-02-2009

Ontbijt was uitstekend, hotel zelf wat minder

De kamers waren OK, maar afwerking kon netter. De sauna is in dezelfde ruimte als fitness, wat niet erg ideaal is om tijdens de sauna eens te gaan douchen. De sauna zelf was niet echt een Finse sauna. Er was weinig vochtigheid, vooral warm.

Zakelijk

• 7G.A. Wils03-09-2007

Goed hotel, met een uitstekende ligging tov het centrum en voor een verder bezoek aan de stad. Het ontbijt was zoals mag worden verwacht bij 4*. Het dinnerbuffet kende een hele goede prijs/kwaliteit met € 16,50. Eigen parkeergarage.Een aanrader als hotel.

NB Zakenreis met een gezelschap

Met vrienden