Appartement
Appartement Stay Munich

We hebben een aantal aanbieders voor Stay Munich voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Stay Munich in het Nederlands

Eenvoudig appartementenhotel buiten het centrum

Wilfred
28-9-2010

Een eenvoudig maar degelijke accommedatie. Een km of 10 van het centrum, openbaar is echter prima geregeld. In 20 minuten (bus+metro) sta je in het centrum. Ontbijt is goed. Verdere maaltijden niet mogelijk ( wel internetcafe). In de appartementen een klein keukenblok, in de badkamer een ligbad. Voor bezoek aan de oktoberfeste heb je niet meer nodig.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 24 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stay Munich in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stay Munich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.