Pension Pension Lindner

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag15°7°
Pension Pension Lindner

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Lindner voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Pension Lindner in het Nederlands

Met vrienden

Zeer centraal gelegen pension.

Ivo
17-5-2010

Prima pension om vanuit hier Munchen te ontdekken, enkele minuten lopen en je staat op de Marienplatz, parkeer garage om de hoek € 12,- per 24 uur, openbaar vervoer op loopafstand, wij waren er dit maal om het Oktoberfest mee te maken, wat een happening, feest, feest en nog en feest en een zeer gemoedelijke sfeer, als je in dit pension wilt verblijven tijdens het Oktoberfest is het aan te raden al in april een kamer te reserveren, de prijzen liggen hoger tijdens het grootste volksfeest van Europa, wij betaalde € 60,- p.p voor een ruime drie persoonskamer met douche en toilet op de gang incl. heerlijk uitgebreid ontbijt, pension is gelegen in een rustige zijstraat , een ideale plek om vanuit hier Munchen en omgeving te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pension Lindner in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pension Lindner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.