Hotel Novotel München City

Hotel Novotel München City

8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel München City voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Novotel München City in het Nederlands

Top ervaring

Philipp
14-6-2015

Ik vond de hotel en de service heel goed. De hotel is bij de Isar en Deutsche museum. Service was heel goed. En total was ik echt tefreden.

Gereisd Zakelijk in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Hotel

fam.boogaard
4-3-2012

Het hotel werd door ons gebruikt als overnachtingshotel op weg naar Oostenrijk (wintersport). Vanaf NL is het een stukje door Munchen heen maar opzich redelijk te bereiken Parkeergarage (betaald) zit onder het hotel en naast het hotel is een tankstation. Familiekamer met 4 bedden biedt voldoende ruimte en heeft alle normale hoteleigenschappen.In de lobby is een speelkamer voor kinderen (van playsttion tot lego). Rond het hotel zijn voldoende eetgelegenheden van snack tot uitgebreid. Het ontbijt is uitstekend.Route naar snelweg (richting Oostentijk) is slechts 10minuten.Kamer all-inn, 1 nacht 4 personen+ontbijt 99 euro hartje centrum Munchen. Enige nadeel warme kamer en met een open raam (wij zaten bij de ingang) is het tot laat gehorig door binnenkomende hotelgasten. Al met al prima hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Zeer goed hotel voor tussenstop

Bart
2-8-2011

Dit hotel ligt 10 minuten lopen van de Marienplatz, ofwel hartje München. De kamers zijn van alle gemakken voorzien, bedden prima, alleen het opklapbed voor onze dochters van 12 en 14 was nogal hard (ze voelden de spiralen goed), maar voor een nacht wel te doen. Het ontbijt was geweldig, inclusief zalm en garnalen, dus zijn geld wel waard. Kinderen t/m 15 ontbijten gratis. Als je van lekker eten houdt op Kroatische stijl tegen een zeer betaalbare prijs: restaurant Opatija aan de Viktualienmarkt (passage Viktualienmarkt - Marienplatz). Hebben daarnaast ook verschillende soorten pizza's en schnitzels.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Prima!

mary de groot
8-8-2010

Dit hotel is prima om de stad München te bezoeken, de auto kan in de parkeergarage (tegen betaling)en je loopt zo de stad in. Groot, zakelijk hotel met goede kamers. Diner buffet was prima, de prijs van het ontbijtbuffet, 19€ is belachelijk. Plaatsen te over in de buurt of het centrum om te ontbijten. Wij hadden een aanbiedingvan Accorhotels, twee nachten voor 100€, prima.

Gereisd Met partner in juli 2010
2005

Als dit om het hotel in Perlach gaat, ja erg goed hotel!

Feiken
12-2-2005

Als dit om het hotel in Perlach gaat, ja erg goed hotel! Geboekt via internet, slechts 59 euro per kamer en 14 euro p.p. voor ontbijt. Maar wát voor ontbijt! Echt het beste wat ik ooit heb meegemaakt, zoveel keus en alles supervers. Ideaal voor een tussenstop naar (en van) de wintersportgebieden om de files te omzeilen.

Gereisd Anders in Sat Feb 12 2005 00:04:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Perfect hotel voor doorreis naar Zuid Europa

Heleen
6-12-2004

Perfect hotel voor doorreis naar Zuid Europa. Groot winkelcentrum in de buurt. Ook de stad Munchen zelf is goed bereikbaar met de metro, evenals Olympisch dorp. Het hotel ligt wel zo'n 8 km van de snelweg af. Maar netheid en service zijn perfect.

Gereisd Anders in december 2004

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel München City in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel München City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.