Hotel Motel One München - Putzbrunn

Hotel Motel One München - Putzbrunn

7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Motel One München - Putzbrunn voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Motel One München - Putzbrunn in het Nederlands

Prima hotel

lieuwen
24-2-2014

Functioneel hotel, kleine kamers echter alles klopt. Vriendelijk personeel. Ontbijt is prima. Parkeergarage onder hotel, € 5.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2014

Prima overnachtingshotel!

Sandrabee
15-8-2012

Vlakbij de snelweg, ligging op zich niet aantrekkelijk. Schone strakke kamers engoed ontbijt. Goede prijs/kwaliteit

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Prima

Miranda
3-8-2011

Prima hotel als tussenstop naar Oostenrijk. Ligging t.o.v. autobaan perfekt. Geen mooie omgeving. Het hotel lag op een soort industrieterrein. Ontbijt was prima. Lekker gegeten in het dorp.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Hotel voor 1 nacht

Geke
23-10-2010

Prima hotel voor 1 nacht, 5 minuten van de A99, Ring Munchen. Alles netjes schoon en redelijk luxe voor 1 nacht. Leuk barretje.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 19 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel op weg naar je volgende bestemming

Ernst
4-9-2009

Binnen de "Motel-One" keten is dit hotel gelegen in het buitengebied van Munchen (Putzbrunn) Het is een luxe variant van bijvoorbeeld een Formule 1 of Etap, maar met goed gestileerde kamers, luxe en super goede boxprings en een fantastisch ontbijt met verse croissants. Prijs/kwaliteit verhouding goed. P.s; binnen 20 minuten met de auto sta je in het centrum van Munchen.

Gereisd Met partner in augustus 2009
2008

goed hotel zijn prijs waardig

Erik Henderickx
8-8-2008

Het hotel biedt zeker waar voor zijn geld. De service en het onbijt waren prima. De kamer was zeer functioneel ingericht en proper. Het is echter geen lange verblijfshotel.

Gereisd Met partner in Fri Aug 08 2008 20:53:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel One München - Putzbrunn in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel One München - Putzbrunn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.